خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

پیاده‌روی اربعین جلوه‌ای زیبا از وحدت در جهان اسلام است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیاده‌روی اربعین جلوه‌ای زیبا و باشکوه از وحدت در جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۱۸۲۶۵۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، غلامرضا سلیمانی امشب در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج ثارالله ارومیه، اظهار کرد: بسیجیان برای پاسداری از انقلاب اسلامی ایران در حال گام برداشتن هستند و برای باورر شدن نهال انقلاب اسلامی در حال تلاش می‌باشند.

وی بر لزوم دیدار و قدردانی از بسیجیان برای گام برداشتن در این زمینه تاکید کرد و ادامه داد: رهبری برای ورود به چله دوم انقلاب اسلامی توصیه‌های فراوانی دارند که یکی از این موارد حضور سازمان‌یافته و نظام‌مند جوانان برای تحقق آرمان‌ها است.

این مسوول بر لزوم تلاش برای تحقق آرمان‌ها و بیانات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، تاکید کرد و بیان داشت: این بیانیه به معنای واقعی کلمه باید مورد توجه قرار گرفته و درباره بندهای مختلف آن تامل شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عملیاتی کردن وجوه مختلف بیانیه گام دوم انقلاب را یک مسوولیت خطیر دانست و اضافه کرد: اقشار مختلف مردم برای پیشبرد اهداف انقلاب به صورت جدی تلاش می‌کنند، و نسبت به توطئه‌های دشمن آگاه هستند.

سلیمانی با بیان اینکه همه زبونی‌ها، خفتی‌ها و شکست‌ها در چهل سال گذشته از آن استکبار بود، اضافه کرد: ولی ملت ما در چهل سال گذشته همواره سعادت، پیروزی و موفقیت را پشت سر گذاشتند، پس موفقیت‌ها در چله دوم باید به مراتب بیشتر شود.

دشمن از ورود ما به مرحله تمدن نوین اسلامی در هراس است

وی با اشاره به اینکه دشمن برای اشاعه ارزش‌های اسلامی و ورود به مرحله تمدن نوین اسلامی در هراس است، اضافه کرد: در این صورت سلطه‌گری و چپاولگری ایادی استکبار جهانی به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: جهان اسلام به این باور رسیده است که در صورت استفاده از نیروی معنوی مردم، می‌تواند به اهداف خود دست پیدا کند گرچه دشمنان اسلام برای مسدود کردن مسیر فعالیت ملت‌هاريال تلاش مذبوحانه‌ای دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: مردم یمن در مقابل عربستان سعودی ایستاده‌اند و آنها را به زانو درمی‌آورند پس می‌توان با منطق مقاومت و ایستادگی دشمنان را به تسلیم وادار کرد؛ از طرف دیگر آمریکایی‌ها از سوریه خارج می‌‌شوند و اذعان می‌کنند که این جنگ برای‌شان خسارت‌بار است.

وی ادامه داد: با بسیج امکانات و ظرفیت‌های موجود و پای کار آوردن نیروهای جوانان همچنین تبعیت از رهبر معظم انقلاب و توسل به فرهنگ ایثار و شهادت می‌‌توان کشورمان را به مسیر آرمانی و ایده‌آل در همه زمینه‌ها سوق داد.

سلیمانی برگزاری باشکوه پیاده‌روی اربعین حسینی را با حضور شیعیان، برادران اهل سنت و پیروان سایر ادیان توحیدی را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: این روز به معنای واقعی کلمه نماد و سمبل وحدت کلمه است.

وی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم در وقایع متعدد همچون سیل، زلزله و ... بدون توجه به قومیت و سایر مولفه‌ها برای کمک‌رسانی می‌شتابند، اضافه کرد: وجود این روحیه و منش واقعا مسرت‌بخش است.

این مسوول اضافه کرد: در چله دوم انقلاب، اهداف و آرمان‌ها مشخص بوده و تغییری در آنها رخ نداده است ولی روش‌ها باید عوض شده و تجهیزات مورد نیاز فراهم شده و از همه راه‌ها برای جذب جوانان باید استفاده شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار