جانشین بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان:
جانشین بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان، گفت: کنفرانس نوروتروما با حضور "دکتر بیژن اعرابی" از اساتید برجسته جراحی مغز و اعصاب دنیا، در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۲۶۰۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

فاطمه کمیلی، جانشین بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان، در حاشیه برگزاری کنفرانس نوروتروما، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، اظهار کرد: "بیژن اعرابی" از اساتید برجسته و پیشکسوت جراحی مغز و اعصاب کشور و دنیاست  که به دنبال آغاز جنگ تحمیلی به ایران بازگشت و در طول دوران دفاع مقدس با حضور در بیمارستان های محل بستری رزمندگان اسلام، در درمان آسیب های نخاعی و مغزی ناشی از جنگ نقش ممتازی داشت.

وی اضافه کرد: اعرابی، جزو ده نفر برتر جهان از نظر مرتبه علمی در رشته جراحی اعصاب بوده و استاد دانشگاه مریلند آمریکا است.

وی در خصوص کنفرانس نوروتروما، تصریح کرد: این کنفرانس در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در خصوص استفاده از دانش روز و تجارب علمی دنیا برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به این مطلب که در این همایش تعداد ۱۲ مقاله توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ارائه و توسط اعضای هیئت رئیسه کنفرانس نقد و بررسی می شوند، خاطر نشان کرد: جنبش علمی ونرم افزاری همواره مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی بوده و در این راستا تلاش می کنیم تا با برگزاری همایش های علمی در راستای ارتقای توانمندی های تخصصی  اعضای هیئت علمی و دانشجویان گام برداریم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات