خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:
عدالتی گفت: دنیا طلبی بسیاری از انسان های بزرگ روزگار را به پایین ترین درجات کشیده است، همه باید مراقبت کنیم تا مبادا گرفتار فریب شیطان، دشمن قسم خورده انسان شویم.
کد خبر: ۹۱۸۲۵۸۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام حسین عدالتی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در مراسم طرح یاوران ولایت با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به نقشه های دشمنان جهت زمین زدن انقلاب، اظهار کرد: در اوضاع کنونی جامعه، هرگز نمی توان بدون بصیرت و آگاهی در سنگر انقلاب ثابت قدم ماند، باید با دقت کافی، نقشه های دشمن را شناسایی کرد و با تحلیل درست از واقعیات و اهداف آن ها، در برابر دشمنان ایستاد.

وی دنیا طلبی را از عوامل رقم خوردن واقعه عاشورا برشمرد و افزود: دنیا طلبی بسیاری از انسان های بزرگ روزگار را به پایین ترین درجات کشیده است، همه باید مراقبت کنیم تا مبادا گرفتار فریب شیطان، دشمن  قسم خورده انسان شویم.

عدالتی بیان کرد: فاصله گرفتن از ولایت انسان را در اندیشه و عمل بسیار ضربه پذیر می کند، دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با ایجاد شبهه استقامت فکری و عملی جوانان را بشکند و آن ها را از نظام و ولایت جدا کند.

این مسوول با اشاره به یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز باید علاوه بر یاد و نام شهدای دفاع مقدس، یاد و نام شهدای مدافع حرم را نیز گرامی داریم، چراکه اگر رشادت های آنان نبود هر روز شاهد ناامنی هایی همچون حادثه تأسف‌بار اهواز در کشور بودیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در ادامه گفت: مدرسه انقلابی محلی است برای تربیت دانش‌آموزان تراز اسلامی و انسان‌های صالح که اگر جزء این باشد این مدرسه انقلابی نیست.

وی با بیان اینکه همواره دشمنان ایران اسلامی ‌علیه جوانان و نوجوانان تلاش می‌کنند، افزود: دشمنان ‌بین تمام کشور‌های اسلامی تنها ایران را مورد هجمه قرار می‌دهند چراکه ایران اسلامی اندیشه‌ای به نام اندیشه انقلابی به جهان عرضه می‌کند.

عدالتی اصلی‌ترین هجمه دشمنان را ایجاد شبهه در اعتقادات جوانان و نوجوانان دانست و تصریح کرد: دشمنان در مقابل تمامی اعتقادات و اندیشه‌های ما به صورت شبانه‌روزی در تلاش ایجاد شبهه‌های مختلفی در این راستا هستند.

این مسوول عنوان کرد: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید از نظر فکری مجهز باشد تا در مقابل هجمه‌ها و جنگ نرم دشمنان بتواند مقابله و ایستادگی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها