خبرهای داغ:
رئیس هیات گلف آذربایجان شرقی، گفت: مسابقات مینی گلف بزرگسالان کشور در دو بخش مردان و زنان با حضور ۱۷ استان از ۱۹ تا ۲۳ مهر در سایت گلف پارک بزرگ تبریز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۸۲۵۸۲
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تقی پور در نشست خبری مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور افزود: مسابقات مینی گلف بزرگسالان کشور در دو بخش مردان و زنان با حضور ۱۷ استان از ۱۹ تا ۲۳ مهر در سایت گلف پارک بزرگ تبریز برگزار خواهد شد که این رقابت‌ها به منزله انتخابی تیم ملی نیز خواهد بود.

وی ادامه داد: ورزش گلف به عنوان یک ورزش جوان شناسایی می‌شود و از سال ۷۲ فعالیت این رشته ورزشی آغاز شده است که در آذربایجان شرقی هیات گلف ده سال است که تاسیس شده و فعال است.

تقی پور اضافه کرد: رشته ورزشی گلف به عنوان ورزش خانواده باید معرفی شود و در بین خانواده‌های ایرانی و تبریزی ترویج داده شود که یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های هیات در این خصوص است.

وی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های رشته ورزشی گلف نبود رقابت رو در رو است که نشان از سالم بودن این رشته ورزشی به حساب می‌آید.

تقی پور از نبود امکانات این رشته ورزشی در کشور انتقاد کرده و گفت: ایران زمین گلف استاندارد ندارد و یکی از ضعف‌های این رشته برای کشور است که در این خصوص با همکاری شهرداری تبریز اولین زمین مینی گلف استاندارد کشور در پارک ائل گلی تبریز تاسیس شده است که توانایی برگزاری مسابقات جهانی را دارد.

وی افزود: با وجود ورزشکاران مستعد، آذربایجان شرقی قطب مینی گلف کشور است و با امکانات موجود می‌توانیم میزبان مسابقات جهانی و کشوری در سطح‌های بسیار بالا باشیم.

تقی پور خاطرنشان کرد: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری تبریز ۹ زمین گلف استاندارد در مجموعه ورزشی یادگار امام برنامه ریزی شده است تا به بهره برداری برسد که با وجود تاسیس این زمین‌های گلف پتانسیل رشته ورزشی گلف بیش از پیش خواهد شد.

ارسال نظرات