فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار:

بیش از ۴۰ دانش آموز بسیجی از رشتخوار عازم کربلای معلی شدند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار گفت: بیش از ۴۰ دانش آموز بسیجی از رشتخوار در مراسم بزرگ اربعین حسینی عازم کربلای معلی شدند.
کد خبر: ۹۱۸۲۵۲۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ با حضور جمعی از مردم و مسئولان شهرستان رشتخوار مراسم بدرقه ۴۲ دانش آموز بسیجی شهرستان رشتخوار در محل مسجد علی ابن ابی طالب شهر رشتخوار برگزار شد.

در حاشیه این مراسم حمیدرضا نامور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: همزمان با قرار گرفتن در آستانه اربعین حسینی در قالب طرح شهدی بهنام محمدی بیش از ۴۰ دانش آموز بسیجی این شهرستان عازم سفر زیارتی کربلای معلی جهت حضور در مراسم باشکوه اربعین حسینی شدند.

وی با اشاره در این کاروان دانش آموزی ۱۱ دانش آموز دختر و ۳۰ دانش آموز پسر این شهرستان حضور دارند، گفت: قسمتی از هزینه سفر دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی و فرمانده واحد‌های پیشگام دانش آموزی توسط مجموعه بسیج دانش آموزی و قسمتی توسط خود دانش آموزان تقبل شده است.

فرمانده سپاه شهرستان رشتخوار در ادامه با اشاره به اینکه اربعین حسینی تجلی ظهور و حکومت جهانی مهدی موعود (عج) هست، افزود: کاروان دانش آموزان بسیجی شهرستان رشتخوار از ۱۵ تا ۲۷ مهرماه به مدت ۱۲ روز در این سفر معنوی حضور خواهند داشت.

اعزام دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش و حوزه‌های بسیج دانش آموزی دختر و پسر شهرستان رشتخوار انجام شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار