خبرهای داغ:
مسوول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی:

زن مسلمان ایرانی باید به عنوان سومین الگو در جهان معرفی شود

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: زن مسلمان ایرانی باید به عنوان سومین الگو در جهان اسلام شناخته شود.
کد خبر: ۹۱۸۲۵۲۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، صفیه محمودزاده صبح امروز در آئین دیدار با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی که در سالن جلسات جامعه زنان سپاه شهدای استان ترتیب یافت، اظهار کرد: باید برای معرفی زن مسلمان ایرانی به عنوان الگوی سوم برای جهانیان تلاش شود.

وی ادامه داد: بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون مسائل فرهنگی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، خانواده، شان و جایگاه زن باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هفته بزرگداشت دفاع مقدس را پشت سر گذاشته‌ایم، اضافه کرد: در سال‌های مقابله با رژیم متجاوز زنان زیادی دوشادوش مردان برای مقابله با دشمن تلاش کردند ولی مجاهدت‌ آنها تاکنون گفته نشده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: دوران انقلاب اسلامی و دفاع هشت ساله بی‌تردید از درخشان‌ترین صحنه‌های تاریخ این مقطع از مبارزات ملت ایران است، اقشار و افراد مختلف در عرصه دفاع از کشور در دوران جنگ تحمیلی حضور داشتند که در این میان علاوه بر مردان غیور، مادران، همسران و خواهران بسیاری در صف مقدم جبهه از اعتقادات و سرزمین خویش دفاع ‌کردند.

محمودزاده ادامه داد: بانوان بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در عرصه‌های پشتیبانی و امداد جبهه‌های جنگ و جهاد نقش خویش را در نهایت تعهد، ایثار و تلاش ایفا کردند و در این میدان سخت و طاقت‌فرسا نیز موفق و سربلند بودند.

وی بیان داشت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، رهبری و تکیه بر ایشان است و بانوان همیشه تکیه‌گاه محکمی برای انقلاب اسلامی بوده اند و این را ثابت کرده‌اند که قشر بانوان برای تداوم این مسیر خدایی وظایفی از جمله همراهی با ولایت در مسیر انقلاب دارند.

مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی الگوی سوم زن مسلمان ایرانی اسلامی را طبق فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، گفتمان زن حقیقی عنوان کرد و بر لزوم تشریح و تبیین الگوی سوم زن برای زنان جهان تأکید کرد.

وی با بازگو کردن خاطره‌ای از یک مادر شهید، اظهار کرد: مادران و همسران شهدا، الگوی صبر، مقاومت و ایستادگی بوده و الگویی برای نسل جوان کشورمان هستند، امیدواریم که با تکریم و احترام به آنان، بتوانیم یاد عزیزان‌شان را گرامی داشته و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

این دیدار با اهدای چفیه و کتاب یادنامه زنان شهیده آذربایجان غربی و مفسران استقامت، شرح ایثارگری های زنان استان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به پریسا علیلو مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و هیئت همراه پایان یافت.

انتهای پیام

ارسال نظرات