فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفتگو با «بسیج»:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: باید برای تقویت وحدت و همدلی در جامعه بیش از پیش گام برداشت.
کد خبر: ۹۱۸۲۵۰۶
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: مردم آذربایجان غربی در دفاع مقدس ۸ ساله و ۴۰ ساله استان در کنار هم زندگی محبانه‌ای داشتند، پس نباید گذاشت این وحدت خدشه‌دار شود.

وی افزود: منطق انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع مقدس منطق عاشورایی است؛ ما در دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را در هم شکستیم و آنچه ما را در این کشاکش در برابر بیگانگان سروپا نگه داشته ولایت‌مداری است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: امروز ما به واسطه این آیه از قرآن وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ که به عنوان راهکار و استراتژی خود قرار داده‌ایم توانستیم در عرصه‌های دفاعی شاهکارهایی را شاهد باشیم، که اغیار را به تعجب و دوستان را به محبت وادارد و نمونه آن جوان و دانش‌آموخته انقلاب است، که اخیرا پهباد آمریکارا از ارتفاع ۴۰ هزارپایی به اعماق خلیج فارس روانه کرد.

وی گفت: از این رو ما هرچه دارم به واسطه چشمه جوشان اقتدار دفاع مقدس است و ثمره ایستادگی این ملت می‌باشد که دشمنان را به عمق ذلت فرو برده و ما را در اوج عزت و صلابت قرار داده است.

سردار شهسواری اظهار داشت: امروز دشمن اگر از جنگ نظامی ناتوان شده و جنگ اقتصادی، سایبری و فرهنگی را پیش کشیده وظیفه ما بار دیگر ایستادگی و استقامت است.

 وی با نگاهی به تاریخ دفاع مقدس استان آذربایجان غربی، گفت: ما در این استان از 22 بهمن ۵۷ تاکنون در دفاع چهل ساله برای صیانت از انقلاب و حفاظت از مرزها در حال تلاش هستیم، آن هم تلاش‌هایی که بار دیگر توسط زنان و مردان غیرتمند استان و نیروهای بسیجی و نظامی که در دفاع مقدس نیز از هیچ کوششی دریغ نکردند انجام می‌گیرد.

وی یکی از توطئه‌ها و دسیسه‌های جدید دشمنان را بی‌ثبات‌سازی درونی و ایجاد شکاف بین مردم و متولیان امر نظام، دولت و نهادهای مختلف جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمن از این طریق می‌خواهند هم ایجاد شک و هم ایجاد وحشت کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات