خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده استان گفت: حمل ونقل یکی از مهمترین عوامل توسعه کشور است والبته برای ماکه نگاه انتظام بخشی به موضوع داریم حمل ونقل یک صنعت امنیت ساز در کشور است
کد خبر: ۹۱۸۲۴۹۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ " سید مجتبی اشرفی" در همایش راهوران محله که با حضور مسئولان استانی در سازمان حمل ونقل جاده ای استان برگزار شد اظهار داشت": نظم و امنیت و انتظام بخشی در جامعه به عنوان فلسفه وجودی نیروی انتظامی است و تلاش می شود که با استفاده از تمام ظرفیتها و با تعامل و کمک و همراهی همه جانبه و در همه ابعاد این موضوع بسیار مهم در جامعه نهادینه شود.

                                  
وی ادامه داد: اگر بخواهیم به تبیین وضعیت ناجا در سطح کشور بپردازیم و برآورد کنیم که آیا نیروی انتظامی در اجرای ماموریت هایش توفیق داشته یا خیر بهتر است به بهترین منبع رجوع کنیم وآن هم بیانات گهربار مقام معظم رهبری در خصوص نیروی انتظامی است .       


این مقام انتظامی افزود:مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی مجاهدین فی سبیل الله هست حق مطلب را برای ما تمام کرده وبه ما انگیزه مضاعف بخشید تا با فداکاری و ایثار گری وظیفه خود را انجام کنیم.


معاون هماهنگ کننده استان فرماندهی انتظامی استان قزوین بیان داشت: موضوع حمل ونقل بسیار مهم است و باید یاد آورشویم که حمل ونقل یکی از مهمترین عوامل توسعه کشور است و البته برای ما که نگاه انتظام بخشی به موضوع داریم حمل ونقل یک صنعت امنیت ساز در کشور است که اگر به خوبی رشد وتوسعه یابد باعث تحرک و پویایی سایر نهادها اعم از نهادهای اقتصادی و فرهنگی اجتماعی سیاسی و زیست محیطی می شود.


سرهنگ اشرفی با اشاره به افزایش ایمنی در حمل ونقل و آمد و شد یادآور ی کرد: ما بیش از 5 هزار کیلومتر جاده اعم از بین شهری وبین روستایی داریم وجالب اینجاست که تراکم وحجم ترافیک در استان قزوین نسبت به میانگین کشور بسیار بالاتر است بطوریکه تراکم وحجم آمد وشد در جاده هابی بین شهری67 درصد و در جاده های بین روستایی 175 درصد بیشتر از راههای مشابه روستایی در کشور است .


وی اضافه کرد: تلاش های بسیار خوبی با همکاری سایر دستگاه ها در استان صورت گرفته و با همین تلاش و همکاری توانسته ایم در 4 سال پیاپی شاهد کاهش حوادث جاده ای در سطح استان باشیم واین موضوع بسیار مبارکی است هر چند باید تلاش کنیم که همین حداقل ها هم کاهش یابد.


معاون هماهنگ کننده استان فرماندهی انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به نقش فرهنگ سازی به همکاری مشترک دستگاه ها برای کاهش مشکلات ایمنی در مناطق روستایی در محور های مواصلاتی تاکید کردند.

 

1010/د30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها