حجت الاسلام مهدی محمدی گفت:باتوجه به هجمه های دشمن در40ساله انقلاب یکی از اقشاری که هم در جبهه های جنگ به صورت داوطلبانه در خط مقدم حضور داشته و امروز هم در همه عرصه ها در کنار رزمندگان اسلام جانانه دفاع می کنند،سربازان وظیفه هستند.
کد خبر: ۹۱۸۲۴۹۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج  استان مرکزی از ساوه  حجت الاسلام والمسلمین مهدی محمدی نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه ساوه  ساوه در جمع سربازان وظیفه سپاه ساوه گفت: حفظ نظام اسلامی از واجبات و یک تکلیف است و ما از این کشور مقتدرانه دفاع می کنیم که در عرصه هشت سال دفاع مقدس جوانان ما این را ثابت کردند.

محمدی ادامه داد: طی 200 سال در کشور ما هرگاه ایران با کشوری طرف میشد با از دست دادن بخشهایی از خاک کشور جنگ به پایان میرسید و تنها در دوره دفاع مقدس بود که در هشت سال جنگ تحمیلی یک وجب خاک ما در اختیار دشمن قرار نگرفت و این افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
ایشان گفت: ما در عرصه دفاع از نظام اسلامی قاطع و محکم ایستاده ایم و این را هم بدانید آمریکا در 50 سال اخیر به 25 کشورجهان به صورت مستقیم و غیر مستقیم حمله کرده ولی دراین 41 سال از انقلاب اسلامی ایران، آمریکا حمله نظامی به کشور ما نکرد، چون نمیتوانسته و نخواهد توانست.
نماینده ولی فقیه سپاه ساوه تاکید کرد: ما خود را مدیون سربازان میدانیم که شرافتمندانه با خدمت سربازی، زکات سلامتی خود را میپردازند و دین خود به میهن اسلامی را ادا میکنند.
محمدی ابراز داشت: کار سربازان مبنای قرآنی دارد و این مسأله در آیاتی مانند اینکه میفرماید، «مومنان هر وسیلهای که حافظ شما در برابر دشمن است را تدارک ببینید»، آمده است.
وی با اشاره به این سخن امام خمینی (ره) که فرمود «حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است»، بیان داشت: ما به هیچ کشوری بعد از پیروزی انقلاب حمله نکرده و نمی کنیم، اما محکم از این کشور دفاع میکنیم، آن چنان که در هشت سال دفاع مقدس نشان دادیم، قدرتمندانه در این مسیر از هیچ چیز تعارف نداریم.

ارسال نظرات