مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری از پویش دانش آموزی نذر قدم های زینب (سلام الله علیها) در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۲۴۹۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ محمد آذری در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در آستانه اربعین حسینی طرح ویژه ای با عنوان (نذر قدم های زینب سلام الله علیه )  ویژه دانش آموزان دختر در استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی شده است.

وی افزود: علاوه بر ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای حضور در پیاده روی اربعین به عنوان یک عنصر تربیتی ویژه و تسهیل حضور دانش آموزان در مراسم پیاده روی اربعین، پویش دانش آموزی #نذر_قدمهای_زینب برای دومین سال ویژه جاماندگان اربعین برگزار می‌ شود.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری خاطر شان کرد: در این پویش تلاش می‌شود آن دسته از دلدادگان حسینی که امکان حضور در پیاده روی اربعین حسینی را ندارند، سهمی‌ در قدردانی از میزبانان این اجتماع عظیم یعنی نوجوانان عراقی داشته باشند.

وی بیان داشت: در این پویش دانش آموزان دختر ‌می‌ توانند هدایای خود، شامل دست سازه های دانش آموزی، محصولات فرهنگی، نامه به دوست عراقی ام، رزق معنوی و... ‌را به اتحادیه انجمن های اسلامی‌ دانش آموزان شهر خود تحویل دهند تا به نیابت از ایشان در طریق الحسین(علیه السلام) در بین نوجوانان عراقی توزیع شود.

وی با بیان این که پویش نذر قدم های زینب سلام الله علیه تا ۲۰ مهرماه ادامه دارد، اضافه کرد: دانش آموزان می‌توانند از طریق شبکه های اجتماعی بله و اینستاگرام به آدرس @ansariha_beyragh این پویش را دنبال کنند. و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با معاونت خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان به شماره 03832241180 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است؛ حدود 100 هزار دانش آموز دختر در مدارس استان چهارمحال و بختیاری تحصیل می کنند.

ارسال نظرات