خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد:

اشرافی‌گری آفت زندگی‌ها شده است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد گفت: اشرافی‌گری آفت زندگی‌ها در برهه کنونی شده است.
کد خبر: ۹۱۸۲۴۸۲
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، حجت‌الاسلام سید نظری در کارگاه تبلیغ و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی که با حضور اقشار مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای نهادینه‌سازی ارزش‌های دینی در جامعه باید به صورت جدی تلاش شود.

وی افزود: اهل بیت، عصمت و طهارت (ع) در ابعاد مختلف زندگی برای ما الگو هستند، که می‌توان در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی از آنها الهام گرفت، پس لازم و ضروری است که برای شناخت ائمه معصوم (ع) تلاش کنیم.

این مسوول با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) زندگی ساده و بی‌آلایشی داشتند، اضافه کرد: افراط و تفریط در زندگی ایشان به هیچ عنوان جایی نداشت، بنابراین باید پیامبر بزرگ اسلام (ص) را برای خودمان اسوه قرار دهیم.

این مسوول با بیان اینکه شهدای گلگون کفن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهترین الگو برای عصر معاصر هستند، ادامه داد: شناخت آنها باعث می‌شود که ناخوداگاه زندگی‌مان عطر و بوی معنوی به خود بگیرد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی را آفت زندگی‌های کنونی دانست و اضافه کرد: متاسفانه نه‌تنها در زندگی‌های شخصی بلکه در سطح کلان هم با این آسیب روبه‌رو هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات