خبرهای داغ:
پدر شهید مدافع حرم؛ وحید فرهنگی والا:
پدر شهید مدافع حرم؛ وحید فرهنگی والا اظهارداشت: وقتی یک کشور شرافتمند و عزتمند است که کودکان عزتمندی داشته باشد و امید است این کودکان همیشه در مسیر درست گام بردارند و تا حد توان در مقابل استکبار جهانی بایستند و در همه حال در جهت رشد و تعالی فرهنگ ایرانی اسلامی، کوشا باشند.
کد خبر: ۹۱۸۲۴۶۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرهنگی والا بیان کرد: ما سرباز انقلاب اسلامی هستیم که توانسته‌ایم روز به روز از لحاظ علمی پیشرفت کنیم و این پیشرفت را مرهون کسانی هستیم که در این عرصه همیشه یار و همراه ما بوده‌اند و تا امروز مواظب جامعه هستند.
وی افزود: خانواده‌های شهدا، افتخار این را دارند که شاهد پیشرفت روزافزون مملکت در تمام ابعاد هستند و این‌ها مرهون تلاش کودکان تربیت یافته در محیط‌های فرهنگی، چون کانون می‌باشند.
در آیین بزرگداشت روز جهانی کودک، پدر شهید مدافع حرم، شهید وحید فرهنگی والا ضمن بیان خاطرات فرزند شهیدش در مورد حضور و علاقه‌ی وافرش به کانون پرورش فکری گفت: نوع فعالیت‌های کانون، برای کودکان، بسیار مفید و تاثیرگذار است و جا دارد از زحمات مربیان و پرسنل کانون پرورش فکری قدردانی شود.
ویژه‌برنامه بزرگداشت هفته ملی کودک، با برگزاری مراسم تولد شهید مدافع حرم، شهید وحید فرهنگی والا و نیز افتتاح نمایشگاه آثار اعضای مجتمع کانون پرورش فکری استان به پایان رسید.
 نمایشگاه فوق که شامل آثار هنری منتخب کودکان می باشد، به مدت یک هفته در محل مجتمع کانون برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

ارسال نظرات