خبرهای داغ:
مدیر کل کانون آذربایجان شرقی در آیین ویژه هفته ملی کودک در تبریز:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در آیین ویژه «روز جهانی کودک» گفت: حضور و استقبال کودکان و اعضای مراکز کانون، بار مسئولیت کانون پرورش فکری را سنگین‌تر می‌کند و ما منت‌دار حضور آن‌ها هستیم.
کد خبر: ۹۱۸۲۴۶۶
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، علی بینش گفت: دراین هفته، 1500 برنامه در 30 مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی در سطح استان، در موضوعات مختلف برای کودکان، در حال اجرا می‌باشد.
وی بیان داشت: چشم امید ما کودکان هستند، اینان هستند که آینده را تحویل خواهند گرفت و ان شا ا... شاهد موفقیت کودکان در مرحله های مختلف زندگی و اجتماعی خواهیم بود.
بینش افزود: هفته ملی کودک بهانه ای شده تا کودکان را بیشتر یاد کنیم و ما بزرگسالان مطالبات کودکان را باید در سطح جامعه مطرح کنیم و جوابگوی انتظارات آن‌ها باشیم.
وی ضمن اشاره به مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در طول هفته ملی کودک، گفت: 50 قصه‌گوی منتخب و راه یافته از بین ۲۲۸ قصه‌گوی علاقه‌مند که آثار خود را در سایت جشنواره بارگذاری کرده بودند، در مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شرکت خواهند کرد.
بینش با بیان اینکه 5 برگزیده‌ در بخش زنان و مردان به مرحله منطقه‌ای راه می‌یابند، اضافه نمود: مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی روزهای ۱۷ و ۱۸ مهر ماه با حضور کودکان و نوجوانان و علاقه‌مندان این هنر در مجتمع کانون تبریز برگزار خواهد شد. وی افزود: آثار 3 برگزیده بخش نوجوان و 3 برگزیده بخش پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها به صورت فایل تصویری در سایت جشنواره قصه‌گویی بارگذاری شده و به صورت متمرکز و کشوری داوری خواهند شد.

مدیرکل کانون آذربایجان شرقی در آیین ویژه هفته ملی کودک در تبریز در پایان گفت: امید است برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته کودک برای کودکان مفید واقع شود و شور و انرژی را در وجود آن‌ها جاری سازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها