با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد؛

يادواره شهيدان آبروی محله در یانچشمه

به همت حوزه مقاومت بسيج امام حسن عسكري عليه السلام و پايگاه مقاومت بسيج شهدا، يادوراه شهيدان مفقود الاثر عبدالحسين عظيمی و عبدالله شكراللهی در شهر يانچشمه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۲۴۵۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

 به گزارش خبرگزاري بسيج از استان چهارمحال و بختياري، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بن در اين يادواره ضمن تجليل از مقام رفيع شهدا، اظهار داشت: شهدا بعد از معصومين عليهم السلام داراي بالاترين مقامها هستند و به خاطر همين درجه و مقام عالي معنوي است كه ياد و نام آنان هميشه در يادها باقي است و انسانهاي مومن هميشه حضور شهدا را در زندگي شخصي و اجتماعي درك مي كنند و به زنده بودن شهدا واقف هستند.

سرهنگ دوم پاسدار محسن كريمي افزود: فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي و توجه به امدادهاي غيبي و حركت در مسير منويات ولايت فقيه بود كه باعث پيروزي رزمندگان شد و چشم جهانيان را به نبردهاي عاشورايي جوانان انقلابي خيره كرد و تعجب و حيرت همگان را برانگيخت.

وي ادامه داد: با توجه به رهنمودهاي مقام معظم رهبري در بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي، آينده كشور متعلق به جوانان است و همان تفكر جهادي و انقلابي و جوانگرايي است كه راه كشور را به سوي قله هاي پيشرفت و سعادت هموار خواهد كرد و همانند دوران دفاع مقدس پيروزي هاي چشمگيري را نصيب ملت قهرمان ايران خواهد نمود.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بن تاكيد كرد: كشور ما داراي ظرفيتهاي فرواني از لحاظ منابع و معادن زيرزميني و ظرفيتهاي نيروي انساني است كه مي تواند كشور را از گردنه هاي سخت عبور دهد و مشكلات اقتصادي پيش آمده براي مردم را حل كند كه البته مستلزم مديريت جهادي و انقلابي و توجه به ظرفيتهاي عظيم داخلي و قطع اميد از بيگانگان است. 

ارسال نظرات