رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از پیش‌بینی عبور پنج هزار زائر اربعین حسینی از مسیر سنندج خبر داد و گفت: عبور کاروان‌های زائران اربعین از امروز، ۱۵ مهرماه آغاز شده است.
کد خبر: ۹۱۸۲۴۱۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج ، اظهار کرد: در حال حاضر در ورودی‌های شهر سنندج سه موکب اربعین راه‌اندازی شده است که آماده استقبال و پذیرایی از زائران اربعین عبوری از استان هستند.

وی افزود: یک موکب در میدان امام رضا (ع) و دو موکب در سه‌راه جهاد سایت اداری شهر سنندج در حال حاضر به زوار اربعین حسینی خدمات ارائه می‌دهند.
 
وی از چاپ سه هزار جلد دفترچه راهنمای زوار، کتابچه احکام سفر اربعین، نقشه ورودی و خروجی عراق، کتابچه احکام فقهی ویژه روحانیون اعزامی سفر اربعین خبر داد و اعلام کرد: این کتابچه‌های آموزشی از امروز، ۱۵ مهرماه بین زوار توزیع خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج به تهیه و توزیع اقلام فرهنگی ویژه اربعین در موکب‌های شهرستان سنندج اشاره و بیان کرد: این اقلام با همکاری اداره تبلیغات اسلامی سنندج، شورای هیئات مذهبی و کمیته آموزش و فرهنگی اربعین تهیه و توزیع‌شده است.

حجت‌الاسلام کاوه از پیش‌بینی عبور پنج هزار زائر اربعین از مسیر سنندج خبر داد و گفت: عبور کاروان‌های زائران اربعین از امروز، ۱۵ مهرماه آغازشده است.

وی با اشاره به برپایی خیمه‌های نماز ویژه بانوان و آقایان در موکب‌های سطح شهر سنندج یادآور شد: غذای گرم در دو وعده ناهار و شام نیز از امروز در سنندج بین زوار توزیع می‌شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات