فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بر لزوم برقراری امنیت در استان تاکید کرد و گفت: اگر امنیت نباشد دیگر موارد تحت‌الشعاع ناامنی قرار می‌گیرد و توسعه محقق نخواهد شد.
کد خبر: ۹۱۸۲۴۰۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی صبح امروز در جلسه شورای دانشگاه کردستان با عنوان سیمای عمومی استان، چالش‌ها، پتانسیل‌ها و قابلیت‌ها که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی به هر شخصی وظیفه‌ای محول شده که باید برای اجرای هر چه بهتر آن تلاش کند، اظهار کرد: امنیت مقوله‌ای نیست که یک دستگاه بتواند آن را تامین کند بلکه با همیاری و همدلی همه دستگاه‌ها و مردم در کنار یکدیگر امنیت تامین می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس در استان کردستان با بیان اینکه یک‌سوم جمعیت استان بسیجی هستند، خاطرنشان کرد: در کنار ظرفیت نیرو‌های سپاه اقدامات و کار‌های دیگر از ظرفیت بسیج مردمی در راستای تامین امنیت و پیش‌برد اهداف باید بهره‌مند شد.

سردار رجبی تصریح کرد: محرومیت‌زدایی و پیشرفت و آبادانی اقدامات انجام شده سپاه بیت‌المقدس در کردستان است.

وی خطاب به اساتید و دانشگاهیان اظهار کرد: هر کدام به تناسب رشته تخصصی خود در کلاس درس در راستای مطلوب‌تر شدن اقدامات برای رسیدن به نتایج بهتر نقش و رسالت خود را اجرا کنید.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفراستان کردستان با عنوان این مطلب که جایگاه دانشگاهیان در تامین امنیت مفید و موثر است، عنوان کرد: ما در یک فضای آگاهی‌بخشی توسط دانشگاهیان به آحاد مردم باید در رفع و کاهش آسیب‌ها اهتمام ورزیم چرا که ما در برخی نقاط با جمعیتی کم‌سواد و یا بدون آگاهی و دانش سروکار داریم که مسلحانه امنیت مردم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند لذا جامعه دانشگاهی می‌توانند با اشاعه علم و آگاهی‌بخشی، مردم را هوشیار کرده تا بهترین انتخاب را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه بیت‌المقدس کردستان طی ۹ سال گذشته تاکنون تعداد ۷ هزار پروژه محرومیت‌زدایی را در استان انجام داده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: سپاه کردستان ۲ هزار و ۲۹ پروژه در راستای سازندگی و محرومیت‌زدایی در سال ۹۸ را در دست اقدام دارد.

سردار رجبی بیان کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی به تبعیت از منویات رهبری در راستای کمک به دولت و خدمت به مردم از امکانات و ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم و باید بدون وقفه به این سمت و سو بشتابیم.

وی به فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی، سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه بیت‌المقدس در استان اشاره کرد و گفت: واگذاری تسهیلات در ۱۶ عرصه اقتصاد مقاومتی، واگذاری تسهیلات در ۱۰ عرصه صنایع تبدیلی، آموزش عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی از جمله این اقدامات است.


سردار رجبی به پروژه‌های در دست اقدام استان در سال‌جاری در راستای محرومیت‌زدایی گریزی زد و عنوان نمود: پروژه‌های احداث مسکن مددجویی کمیته امداد، پروژه‌های عمرانی، پروژه‌های عمرانی طرح کرامت، پروژه‌های احداث مسکن مددجویی بهزیستی (بسیج)، پروژه احداث مسکن مددجویی (نیروی زمینی)، پروژه احداث مسکن سیل‌زدگان (بسیج) از جمله پروژه‌های است که توسط سپاه بیت المقدس اجرا خواهد شد.


وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی تکلیف پاسداری ما است، اظهار داشت: کمک به توسعه سرمایه‌گذاری به دنبال دارد ما به دنبال درآمدزایی برای سپاه و نیرو‌های خود نیستیم بلکه ایجاد توسعه پایدار و برقراری امنیت و آرامش از جمله اهداف و خواسته ما است.
 
انتهای ژیام/7727
ارسال نظرات