نشست ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان کنگان برگزار شد

نشست ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان کنگان در سالن جلسات این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۲۴۰۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
نشست ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان کنگان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج ازکنگان، علی پاکنژاد در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید اظهار داشت: ادارات دست کسانی که قصد ایجاد اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی دارند را بگیرند و با آن‌ها همکاری کنند.

وی گفت: در بحث کشاورزی باتوجه به کم آبی موجود در کشور و شهرستان باید به سمت توسعه گلخانه‌ها برویم تا در آینده با مشکل مواجه نشویم. جهادکشاورزی با حمایت از سرمایه گذاران و آموزش کشاورزان و ترغیب آن‌ها به این کار آن را توسعه کنیم.

پاکنژاد بیان کرد: انرژی‌های تجدید پذیر در شهرستان باید تقویت شود و شورا‌ها و دهیاری‌ها در جذب سرمایه گذار و همچنین آموزش و ترغیب مردم به این کار تلاش کنند.

فرماندارکنگان گفت: شورا‌ها و دهیاری‌ها می‌توانند در توسعه گلخانه‌ها و پنل‌های خورشیدی نقش موثری داشته باشند.

وی تاکید کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست دارم موانعی که سر راه سرمایه گذار هستند را رفع کنند تا تولید و اشتغال داشته باشیم.

فرماندار کنگان افزود: برای ایجاد اشتغال و تولید باید موانع سر راه سرمایه گذاران را رفع کنیم و در جذب سرمایه گذاران به شهرستان تلاش کنیم.

وی ادامه داد: نهاد‌های حمایتی در راستای ایجاد اشتغال تلاش کنند و فرصت‌های ایجاد شده را به اطلاع مردم برسانند.

پاکنژاد با اشاره به اینکه کنگان یک شهرستان صنعتی است گفت: بومگردی و اقامتگاه‌های تفریحی باید در شهرستان تقویت شود و این اقامتگاه‌ها باید ترکیبی از آداب و رسوم شهرستان و صنعت باشد و در توسعه آن تلاش کنیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات