خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم با بیان این‌که اگر کاری بخواهد اثربخش و نتیجه‌بخش باشد و موج ایجاد کند باید برنامه‌ریزی صحیحی برای آن صورت گیرد، خاطرنشان کرد: برای کادرسازی و تربیت نیروی انسانی ضروری است دست‌اندرکاران با آگاهی برنامه‌ریزی کنند.
کد خبر: ۹۱۸۲۳۸۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱


به گزارش سرویس مساجد و محلات خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری روزگذشته در دیدار دست‌اندرکاران طرح شجره طیبه صالحین استان قم با آیت‌الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، بیان کرد: کار صالحین بسیار پراجر و باارزش است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم افزود: این‌که رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای به طرح شجره طیبه صالحین دارند، نشان از اهمیت این طرح دارد.

وی ادامه داد: تمام کسانی که در این مسیر حرکت می‌کنند باید توجه داشته باشند که برای تحقق منویات رهبری باید تمام توان خود را به کار گیرند که قطعا جلب رضایت ولی فقیه، رضایت خداوند و اهل‌بیت (ع) را به دنبال خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری با بیان این‌که اگر کاری بخواهد اثربخش و نتیجه‌بخش باشد و موج ایجاد کند باید برنامه‌ریزی صحیحی برای آن صورت گیرد، خاطرنشان کرد: برای کادرسازی و تربیت نیروی انسانی ضروری است دست‌اندرکاران با آگاهی برنامه‌ریزی کنند.

وی ظرفیت‌شناسی را یکی دیگر از نیاز‌ها در زمینه تربیت نیرو‌های انسانی و الهی دانست و گفت: هیچ گامی را انسان نمی‌تواند بردارد مگر این‌که نسبت به آن آگاهی و آشنایی داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها