به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان وهمزمان با هفته نیروی انتظامی سرهنگ اکبر کردی فرمانده سپاه زرند وحجت الاسلام ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند ، پیام مشترکی صادر کردند متن پیام بدین شرح است .
کد خبر: ۹۱۸۲۳۷۳
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
پیام تبریک فرماندهی ومسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرند به مناسبت هفته نیروی انتظامی

بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزشهاست. امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمینه ساز استقرار سلامت و امنیت جامعه است، رادمردانی که رمز درخشندگی ایشان در اذهان و قلوب مردم مجاهدت‌های گمنام و خدمت گزاری بی منت است. اندیشه ناب را با عشق و ارادت مخلصانه به حضرت حق در آمیخته، بی اعتنا به رنگ و لعاب زیور دنیا توشه‌ای معنوی نثار بازار فداکاری کرده اند. امنیت آحاد جامعه اسلامی برگرفته از همین تفکر و مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های خالصانه این عزیزان است.

بی شک نیروی انتظامی به مدد تجارب ارزشمند در چهار دهه اخیر و تحول و تعالی در عرصه‌های مختلف و به ویژه تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و فداکار، در شرایط قابل اعتماد بوده و رضایتمندی مردم از عملکرد و نقش آفرینی پلیس بیانگر این واقعیت است. ضمن تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان والامقام آن نیروی متعهد و انقلابی در دوران هشت سال حماسه، جهاد و مقاومت و نیز در مقابله با اشرار و متجاوزان به حقوق مردم، امید است همچون گذشته با اقتدار، قاطعیت و قانونمداری در عرصه‌های مختلف ماموریتی خود به ویژه گستراندن چتر امنیت و نظم در جامعه، آرامش و رضایت مندی مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی را بیش از پیش فراهم نماید. اینجانب ضمن تبریک روز و هفته نیروی انتظامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های فرماندهان و سربازان نیروی انتظامی ابراز می‌نمایم و امیدوارم در سایه رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و موید باشید و توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ خواستاریم.

سرهنگ پاسدار اکبرکردی                                                                                               محمد ایزدی
فرمانده سپاه شهرستان زرند                                                         مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان زرند
ارسال نظرات