در یادوراه شهدای بهداری رزمی لشکرقمر بنی هاشم علیه السلام بیان شد؛

فرهنگ ایثار و شهادت موازنه قدرت را به نفع ما تغییر داد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در سالهای دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت بود که موازنه قدرت را به نفع ما تغییر داد.
کد خبر: ۹۱۸۲۳۵۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اولین یادوراه شهدای بهداری رزمی لشکر قمر بنی هاشم  علیه السلام در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.

دکترمجید شیرانی رئیس  دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این یادواره گفت:شهدای بهداری فداکارانه در خدمت رزمندگان اسلام بودند و ما وظیفه خود می دانیم از این عزیزان که  دین ، کیان ، مرام و سرزمین ما حفظ کردند تکریم کنیم.

دکترشیرانی  برگزاری این یادواره در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را ما به مباهات جامعه پزشکی استان دانست و افزود: اگر امروز در جامعه ما به راحتی زندگی می کنیم و با سرعت مضاعف و امنیت به مردم خدمت رسانی می کنیم این  به خاطر فداکاری شهدای دوران دفاع مقدس است.

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید کرد:بایدبه خود ببالیم که از بالنده ترین کشورهای دنیا در زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت هستیم و همین فرهنگ است که درمان بسیاری از دردهای جامعه است.

وی در پایان افزود: در دوران 8 سال دفاع مقدس بر اساس محاسبات ظاهری همه موازنه های قدرت به نفع دشمن بود اما آن ها به فرمایش امام راحل حساب معنویت را نکردند و حقیقتا همین معنویت و فرهنگ ایثار و شهادت بود که موازنه قدرت را به نفع ما تغییر داد.

شایان ذکراست: در این مراسم معنوی از خانواده شهیدان آتش افزا، همتی، آذریان، قاسمی، امیدی، طاهری، کاویانی و احمدی تجلیل و از تلاش های ارزنده  جراح  و چشم پزشک برجسته کشور آقای دکتر حسن رزمجو تقدیر به عمل آمد.

توصیف رشادت شهیدان و رزمندگان کادر پزشکی، اجرای دکلمه، پخش نماهنگ ویژه شهدای دوران دفاع مقدس و مرثیه سرایی بر مصیبت های سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام همچنین سخنرانی سردار فتحیان مشاور وزیر بهداشت در امور بهداری رزمی و حجت الاسلام و المسلمین سیدامان الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان از مهم ترین برنامه های اجرایی این یادواره بود.

ارسال نظرات