خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی در قم؛

۳۰ هزار نیرو در مرز‌ها برای تامین امنیت زائران حسینی تلاش می‌کنند

اشتری از فعالیت ۳۰ هزار نیروی پلیس در مرز‌های کشور برای تامین امنیت و فراهم ساختن اقدامات حضور زائران در کربلای معلا خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۲۳۵۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴



به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار «حسین اشتری» امروز (دوشنبه ۱۵ مهر) در دیدار با تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: همزمان با اربعین حسینی، ۳۰ هزار نفر از نیرو‌ها در مرز‌ها مستقر شده و در راستای خدمات رسانی به زائران تلاش می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: دشمنان و به ویژه طراحان توطئه‌های اخیر در عراق یعنی آمریکا و عربستان نمی‌خواهند که حرکت باشکوه اربعین شکل بگیرد، اما باید بدانند که هیچ لطمه‌ای نمی‌توانند به این حرکت وارد کنند.

وی گفت: امسال مراسم عزاداری در ۱۰۰ هزار مسجد و حسینیه کشور در دهه اول برگزار شد که بدون هیچ مشکل امنیتی این برنامه‌ها اجرایی و مردم به عزاداری پرداختند.

اشتری با اشاره به لزوم توجه به ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: ناجا در این زمینه طرح ناظر و برخورد با کشف حجاب در داخل خودرو‌ها را برنامه ریزی کرده و با جدیت دنبال می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر نیز ۸۷۵ تن انواع مواد مخدر کشف شده که میزان کشفیات مواد مخدر در سال جاری ۱۲ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: بعد از ورود آمریکا به افغانستان شاهد ۵۰ برابری کشت خشخاش بودیم که مشکلات بسیار و آسیب‌هایی را به همراه داشته و نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر اهتمام دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار