مسئول سازمان بسیج دانشجویی در گفت و گو با «بسیج»:
گودرزی گفت: بسیج در دوران فتنه 88 به خوبی نمایان شد و نگذاشت که مستکبران عالم بتوانند کشور را دچار آشوب کنند و نیاز است که این گروه مردمی در همه شرایط آماده مقابله با فتنه های احتمالی از سوی دشمنان باشد.
کد خبر: ۹۱۸۲۳۰۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

داود گودرزی مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی کشور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه بسیج فقط مختص به ایران نیست، گفت: بسیج مردمی به فرمان امام خمینی(ره) در ایران تشکیل شد اما امروز می بینیم که سایر کشورهای اسلامی هم با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی، گروه های بسیجی و مردمی در کشورمان تشکیل داده اند تا مباحث امنیت، مقابله با استکبار جهانی، مقابله با تهاجم فرهنگی و نفوذ سیاسی دشمن و... را تقویت نمایند و نگذارند که دیگران برای سرنوشت کشورمان تصمیم گیری نمایند.

وی ادامه داد: بسیج در دوران فتنه 88 به خوبی نمایان شد و نگذاشت که مستکبران عالم بتوانند کشور را دچار آشوب کنند و نیاز است که این گروه مردمی در همه شرایط آماده مقابله با فتنه های احتمالی از سوی دشمنان باشد.

گودرزی خاطر نشان کرد: دشمن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فعالیت های گسترده ای انجام می دهد و نباید گذاشت که آنان به راحتی بتوانند جوانان کشورمان را فریب دهند و فرهنگ کشورمان را دچار تغییر کنند.

ارسال نظرات