حجت الاسلام حسینی در گفت و گو با «بسیج»:

روحیه و معرفت بسیج باعث پیروزی ما در دوران دفاع مقدس شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج گفت: معرفت و روحیه بسیج بود که باعث پیروزی ما در دوران دفاع مقدس شد و همین معرفت و روحیه هم می تواند پیروزی ما را متداوم کند.
کد خبر: ۹۱۸۲۲۹۸
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

حجت الاسلام یعقوب حسینی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه استکبار جهانی در تلاش است تا با تضعیف بسیج و انقلاب اسلامی، نقشه های خود را در کشورمان پیاده سازی نماید، اظهار داشت: دشمن خواب های زیادی برای ملت ایران اسلامی دیده است اما باید بداند تا زمانی که ولایت فقیه، بسیج، سپاه، نیروهای مسلح و همچنین مردم شهید پرور کشورمان در این کشور هستند، نخواهد توانست و با شکست روبرو می شود.

وی ادامه داد: افزایش سطح دینی، اعتقادی و بینش سیاسی مردم از جمله مباحثی است که بسیج در آن نقش آفرینی می کند تا آفات انقلاب اسلامی را نابود کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در پایان خاطر نشان کرد: معرفت و روحیه بسیج بود که باعث پیروزی ما در دوران دفاع مقدس شد و همین معرفت و روحیه هم می تواند باعث پیروزی ما در جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی شود.

ارسال نظرات