در جمع مردم شهرستان لردگان بیان شد؛

طوفان انقلاب اسلامی لرزه بر اندام استکبار انداخت

نماينده ولي فقيه در استان در سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان چهار محال و بختیاری در جمع مردم شهرستان لردگان گفت: طوفان انقلاب اسلامی لرزه بر اندام استکبار انداخت.
کد خبر: ۹۱۸۲۲۸۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از چهار محال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلي نکونام  در سالروز سفرامام خامنه اي(مد ظله العالي) در جمع مردم شهرستان لردگان  در مصلی شهر گفت: انقلاب اسلامي به نوعي جهان را متحول کرده است و در دنيا يک طوفان بپا کرد و قلب هاي زيادي را به خود جلب نمودو لرزه بر کاخ استکبار انداخت.

امام جمعه شهرکرد افزود: انقلاب اسلامی  شعار نبود، تغيير حکومت نبود، انقلاب داراي يک حقيقت و ماهيت بود؛ پيام انقلاب پيام انبياء و اسلام ناب است، آثار انقلاب در عراق، لبنان، سوريه و افغانستان به خوبي ديده مي شود. وی ادامه داد: جهاني شدن اربعين نشان از صدور انقلاب اسلامي دارد، اينکه آمريکا و غرب با هر نقشه اي و برنامه اي در برابر انقلاب ايران ناتوان هستند هم خود نشانه قدرت انقلاب اسلامي ايران است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: امروزه تلاش آمريکا و غرب براي مذاکره با ايران نشان از قدرت جمهوري اسلامي ايران دارد که آمريکا را ناتوان کرده است و انقلاب اسلامي هر روز قدرتمندتر و دشمنان مأيوس و ضعيف تر مي شود..
وي لرزاندن کاخ مستکبران  را دیگر معجزات انقلاب دانست و افزود: مردم نبايد اجازه مانور دادن به مستکبرين را بدهند. امروزه به فضل خداوند در شرايطي هستيم که انقلاب جايگاه عظيم خود در جهان را پيدا کرده است.
امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: اگرچه دشمن رو به ضعف رفته است اما با اين وجود هرگز دست از دشمني برنمي دارد و مدام بر دشمني خود مي افزايد و تلاش مي کند درمردم قلب متحد و ولايي لرزش ايجاد کند و به خيال باطل خودش يأس در دل انقلابيون ايجاد کند در حالي که کاملا شکست خورده است.

نماينده ولي فقيه در استان با اشاره به اتفاقات روستای چنار محمودی در لردگان گفت: حوادث هيچگاه مومني را نبايد زمين گير کند، مومن مثل کوه محکم است و هيچ حادثه اي مومن را تکان نخواهد داد و اولويت همه مسئولين باید فراهم کردن امکانات، کنترل و درمان مردم روستاي چنارمحمودي باشد.
وي با اشاره به حوادث ونا آرامی های  اخیر شهر لردگان و موج سواری دشمن از این برنامه ها  اظهار  داشت: نکته اساسي اين است که دشمن معمولا مي خواهد از حوادث استفاده کند، دشمنان ما به دنبال فتنه هستند و نبايد اجازه  ميدان داري به دشمن داده شود و با مدیریت و دشمن شناسی باید در برابر سوء استفاده های آنان  ایستادگی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: مردم شريف لردگان بسيار دوست داشتني هستند و بنده خاطرات زيادي از اين منطقه در سفرهايم دارم، مردمي با ايمان و ولايت مدار که در طول انقلاب تا به امروز ولايت مداري خود را اثبات کرده اند.

امام جمعه شهرکرد تصريح کرد: وقوع حادثه در روستاي چنارمحمودي لردگان بسيار ناراحت کننده است و موجب نگراني همه ي مردم ايران و مردم شريف شهرستان شده است اما در هر صورت برادران و خواهران مومن و انقلابي اولويت اول درمان است .

ارسال نظرات