پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان اعلام کرد:
پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اعلام اینکه هزار و ۶۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در گیلان کشف شده است گفت: ۵۰ باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان گیلان دستگیر و متلاشی شده است.
کد خبر: ۹۱۸۲۲۴۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، احدالله احدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در رشت با بیان اینکه مصرف مواد مخدر باعث آسیب جدی به جامعه می‌شود، اظهار داشت: لازمه پیشرفت هر جامعه سلامت و نشاط آن است به همین دلیل و مصرف مواد مخدر تأثیر بسیار منفی بر روی جامعه داشته و مانع پیشرفت افراد جامعه می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به مقدار مواد مخدر کشف شده در نیمه اول سال ۹۸ خاطرنشان کرد: تاکنون هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از انواع مختلف کشف و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از باند‌های مواد مخدر در استان گیلان در ۶ ماه نخست امسال شناسایی شدند، تصریح کرد: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بیش از ۵۰ باند قاچاق مواد مخدر در سطح استان که مشغول توزیع حشیش، تریاک، هروئین و شیشه بودند شناسایی و متلاشی شدند که این امر نشان دهنده دید و اشراف اطلاعاتی دقیق نهاد‌های مربوطه است.

احدی با اشاره به دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در استان گیلان افزود: علاوه بر باند‌های توزیع مواد مخدر در استان، مأموران نیروی انتظامی در ۶ ماهه نخست امسال ۱۷ هزار خرده فروش مواد مخدر و معتاد را دستگیر کرده و به نهاد‌های مربوطه تحویل دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با درخواست از خانواده‌ها برای همکاری با پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: اخیراً یک ماده روانگردان جدید وارد کشور شده که به لحاظ مخرب بودن آثار تخریبی بسیار شدیدی بر روی سلامت انسان و جوانان دارد لذا از خانواده‌ها درخواست دارم در صورت بروز چنین مواردی سریعاً به نیروی انتظامی اطلاع و از فرزندان خود مراقبت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات