خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه فرهنگیان تولید کنندگان سرمایه انسانی جامعه هستند، گفت: این سرمایه "مادی" است، نیروی کار آینده، مدیران کشور و همه این ها سرمایه های بزرگی هستند که باید در مدرسه پرورش یابند.
کد خبر: ۹۱۸۲۲۴۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در جمع فرهنگیان دبیرستان دوره اول شهید وکیلیان با بیان اینکه فرهنگیان تولید کنندگان سرمایه انسانی جامعه هستند اظهار کرد: این سرمایه "مادی" است، نیروی کار آینده، مدیران کشور و همه این‌ها سرمایه‌های بزرگی هستند که باید در مدرسه پرورش یابند.
وی با تاکید بر اهمیت کار معلمی افزود: معلمان گرامی با ذوق و سلیقه و درایت ارزش افزوده این سرمایه انسانی را بیشتر کنند.
امام جمعه شاهرود از معلمان خواست به درس دادن اکتفا نکنند و بدانند دانش آموزان قطعا از رفتار ها، از ظاهر، از زندگی شخصی نیز درس‌های مهمی می‌گیرند و معلمان در تمام زمینه‌ها الگوی عملی شایسته‌ای برای دانش آموزان باشند.
سیدمحمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود نیز در این نشست صمیمی گفت: نوجوانان را با عزّت نفس و خود باوری تربیت کنید، تا وقتی که آنان برای خود ارزش قائل باشند، در دام آسیب‌های اجتماعی نمی‌افتند.
وی با تاکید بر اینکه باید به دانش آموزان مسئولیت در مدرسه داد افزود: فضای مدرسه را به گونه‌ای طراحی کنید که توانمندی‌هایی را دانش آموزان کسب کنند که مورد قبول جامعه باشد و در مدرسه، دانش آموز (نوجوان) در خود، احساس ارزش و عزّت و توانمندی کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها