خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه اصفهان:

روند برگزاری مسابقات ملی قرآن کریم به خوبی انجام شد/ حضور برگزیدگان در رقابت‌های بین‌المللی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مسابقات ملی قرآن کریم در اصفهان با تلاش بی وقفه همه دست اندرکان به خوبی و در موعد مقرر انجام شده است و برای ما مهم بود که روند برگزاری رقابت‌ها بدون هیچ خللی به طور مساوی برای همه متسابقین حفظ شود.
کد خبر: ۹۱۸۲۲۰۹
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین بلک در گفت و گو با خبرنگار بسیج در اصفهان درباره برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی اصفهان اظهار داشت: از ششم مهر ماه که این رقابت‌ها آغاز شد طبق زمان‌بندی انجام شده تمام افراد شرکت کننده، داوران و عوامل اجرایی و بخش‌های اجرایی مانند دکور، صحنه و نمایشگاه‌های مختلف و هماهنگی با صدا و سیما در جای خود برنامه‌ریزی شد.

وی تصریح کرد: با تلاش بی وقفه همه دست اندرکان، مراحل مسابقات به خوبی و در موعد مقرر انجام شده است و برای ما مهم بود که روند برگزاری رقابت‌ها بدون هیچ خللی به طور مساوی برای همه متسابقین حفظ شود و در هیچ بخشی از برنامه‌ها با مشکل خاصی روبه رو نبودیم و هیچ برنامه‌ای حذف و یا جابه‌جا نشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: داوران این دوره از رقابت‌ها با سهولت کامل کار قضاوت خود را انجام دادند و بخش اختتمایه برادران نیز با حضور یک پارچه مردم و تقدیر و تشویق از مقام‌آوران انجام شد.

وی گفت: امیدواریم در بخش بعدی که رقابت خواهران در حال برگزاری است با نظم و یکپارچگی ادامه پیدا کند. سطح مسابقات در بسیاری از بخش قابل رقابت‌ها نیز نزدیک و تنگاتنگ است. همه شرکت کنندگان از مقام آوران هستند اما شاید به صدم درصد رتبه آن‌ها در پایان تغییر کند.

حجت الاسلام بلک در ادامه بیان کرد: در بیانیه هیئت داوران نیز رضایت مندی از متسابقین مشاهده شد. برگزیدگان این رقابت‌ها در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کنند و امیدواریم شاهد موفقیت این عزیزان باشیم.

ارسال نظرات