به همت مردم؛

صفر مرزی به نقطه مهر مرزی تبدیل شده است

دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان گفت: با حضور خادمین مردمی، صفر مرزی میرجاوه به نقطه مهر مرزی تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۱۸۲۲۰۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

رضا بختیاری، دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری  بسیج در زاهدان، گفت: بین 4 تا 5 هزار خادم افتخاری خواهر و برادر برای ارائه خدمت به زائران پاکستانی اربعین حسینی سازماندهی شده اند و در لیست به کار گیری قرار دارند.

وی ادامه داد: امسال ورود زائران پاکستانی نسبت به سنوات گذشته بسیار بالا بوده  است، از لحظه ورود به پایانه مرزی میرجاوه خدمات دهی به آنان توسط خادمان مردمی، آغاز می شود.

وی افزود: از افراد علاقه مند که می خواهند در این حوزه فعالیت داشته باشند درخواست می کنیم تا در تارنمای ستاد مردمی اربعین به آدرس http://40054.ir/  ثبت نام کنند تا در راستای خدمت رسانی به زوار با آنها تماس گرفته شود.

بختیاری بیان کرد: شش خدمت اطعام، بهداشت و درمان، حمل و نقل، امورات فرهنگی و شبکه سازی خدمات از جمله خدمات در حال ارائه با زائران پاکستانی می باشد، به حد درجه مقبولیت رساندن این خدمات مقداری مشکل است و از مردم می خواهیم نذورات خود را به ستاد مردمی اربعین تحویل دهند چرا که این حرکت کاملا حرکتی مردمی است و در سیستان و بلوچستان نقطه صفر مرزی را به نقطه مهر مرزی تبدیل کرده است.

این مسئول ادامه داد: لازم است مردم در این کار ورود کنند و با واریز وجوه نقدی و کمکهای غیر نقدی، ستاد را در ارائه خدمت رسانی بهتر و بیشتر به زائران غیر ایرانی کمک و حمایت کنند.

وی در پایان اظهار داشت: مشکل خاصی وجود ندارد چون حجم ورود در حال افزایش است تقاضا داریم مردم با نذورات خود کمک کنند تا کار پیش رود.

بختیاری در پایان اظهار داشت: نسبت به سال گذشته پیش بینی می شود 20 درصد رشد جمعیتی زائران پاکستانی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات