خبرهای داغ:
سردار شاهچراغی گفت: نصرت الهی به دنبال حرکت مومنانه و مجاهدانه نیرو‌های انقلابی محقق می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۲۱۹۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار «سیدمحمد تقی شاهچراغی» در آیین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم که صبح امروز در سالن شهید اخلاقی ستاد  این سپاه برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: دشمن از کوچکترین موضوع برای ایجاد ناامنی در کشور سوءاستفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از شگرد‌های دشمن، القای فساد سیستمی در دستگاه‌های نظام است، خاطرنشان کرد: دشمن طوری وانمود می کند که همه احساس کنند مسئولین و نظام دچار مشکل هستند در حالی که مقام معظم رهبری بارها این شگرد دشمن را گوشزد فرموده اند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به اعتراف رسانه‌های غربی و «بی بی سی» که در پرونده رهبر انقلاب حتی یک نقطه سیاه وجود ندارد، افزود: با این حال این رسانه‌ها به خیال باطل خود به دنبال آنند که ناکارآمدی نظام و انقلاب اسلامی را که درراس آن رهبری جامع و کامل و بی نظیر قرار دارد، نشان دهند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در این تلاش خود نیز ناکام خواهند ماند، تصریح کرد: امروز وظیفه همه ما و نیرو‌های انقلابی این است که تلاش مومنانه و مجاهدانه را سرلوحه امور خود قرار دهیم، زیرا هرجا که این حرکت وجود داشته است توانستیم بر دشمن برتری یابیم.

سردار شاهچراغی ادامه داد: ما نیاز به تلاش و کار بیشتر به معنای دغدغه مندی و تفکر بیشتر داریم و نصرت الهی نیز در تلاش و حرکت و مجاهدت مومنانه است که حاصل میشود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها