دبیر اجرایی برنامه های هفته ایمنی سپاه انصارالمهدی (عج)خبر داد؛
دبیر اجرایی برنامه های هفته ایمنی سپاه انصارالمهدی (عج)گفت:بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته ایمنی سپاه اجرا شد.
کد خبر: ۹۱۸۲۱۴۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سرگرد پاسدار رسول عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: 7الی 13 مهرماه هرسال در نیروهای مسلح به نام هفته ایمنی نامگذاری شده که در این هفته در خصوص مسائل ایمنی در سطح همه رده ها برنامه های ویژه ای اجرا می گردد.

وی به مسائل ایمنی و هفته ی ایمنی در سپاه اشاره کرد و گفت: ایمنی در سپاه یکی از مسائل پر اهمیت است که رعایت کردن آن بر هر شخص و مسئولی واجب می باشد تا دچار سوانح و اتفاقات غیر مترقبه ای نشویم و محیطی سالم و بی دردسر برای اجرای برنامه های خود داشته باشیم.

عباسی با اشاره به اینکه در هفته مذکر،سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در ۳ محور اقدام به برگزاری برنامه مدنظر می نماید ،تصریح کرد:محور اول برگزاری کلاسهای توجیهی برای کارکنان و سربازان،همکاری با سازمان آتش نشانی و پلیس راهور ،پایانه های حمل و نقل با سپاه استان کمیسیون با موضوع هفته ایمنی ،محور دوم اطلاع رسانی در هفته ایمنی با نصب بنر ،ابلاغ هشدار ،اتوماسیون ،تشویق نفرات برتر تیپ 36 و نواحی در جشنواره امام هادی(ع)و محور سوم اقدامات انجام شده در این هفته برگزاری کلاسهای آگاه سازی برای کارکنان بوده است.

دبیر اجرایی برنامه های هفته ایمنی در سپاه استان یادآور شد: 150 برنامه در هفته ایمنی اجرا شد که این برنامه ها در راستای پیشگیری از سوانح و حوادث رانندگی در بین کارکنان سپاه بوده است.

 وی با توجه به فرموده رهبری در خصوص تاکید بر رعایت کردن مسائل ایمنی در سپاه و بالا بردن سطح آمادگی کارکنان در خصوص بروز حوادث و سوانح خاطر نشان کرد : در ماموریت ها رعایت مسائل ایمنی بسیار مهم بوده و بازرسی و ایمنی در این نهاد می بایست با  دقت بیشتری پیگیری شود تا شاهد هیچگونه سوانح و حوادث ناگواری نباشیم.

ارسال نظرات