خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
دبیر شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کشور:
حجت الاسلام ابطحی گفت: راه نجات کشور از طریق تمسک جستن به فرهنگ ایثار و شهادت است و اگر می‌خواهیم پیشرفت را حس کنیم باید در عمل فرهنگ ایثار را در کشور ارتقا دهیم هر جا دیدید رشوه گرفته نمی‌شود، یعنی فرهنگ ایثار افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۱۸۲۱۲۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام «سید احمد ابطحی»، در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در استانداری فارس برگزار شد، گفت: یک هزار و 700 مصوبه در شوراهای استانی کل کشور ایجاد شده است.

دبیر شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کشور با اشاره به اینکه نیمی از این مصوبات در خصوص ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و مابقی در خصوص خدمات فرهنگی ویژه ایثارگران است، اظهارداشت: باید مصوبات پیگیری تا عملیاتی شود.

وی با یادآوری این مطلب که خیابان ها و کوچه ها به نام و تصویرهای شهدا مزین شود، اضافه کرد: باید در عمل رهرو راه شهدا باشیم.

حجت الاسلام ابطحی با اشاره به اینکه اینکه ریزش زیاد شده ولی رویش کم، مشکل از ماست که عمل به حرف ها نمی کنیم، فاصله حرف تا عمل در این کشور بسیار زیاد است، اظهارداشت: راه نجات این کشور از طریق تمسک جستن به فرهنگ ایثار و شهادت است و اگر می خواهیم پیشرفت را حس کنیم باید در عمل فرهنگ ایثار را در کشور ارتقا دهیم هر جا دیدید رشوه گرفته نمی شود، یعنی فرهنگ ایثار افزایش یافته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها