مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):
حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر؛ گفت: تلاش و فداکاری نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل تحسین و در عرصه های مختلف حراست از نظام افتخار آفرین است .
کد خبر: ۹۱۸۲۱۱۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در جمع بسیجیان با تسلیت ایام اسارت آل الله و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در کنار ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران برای حراست و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی گام های بلندی را برداشته که قابل تقدیر است.

حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر ادامه داد: فرماندهان، مسئولان و کارکنان خدوم نیروی انتظامی در سایه اتکال به خدای متعال، پیروی از ولایت فقیه ، عمل به قانون و رعایت موازین شرعی در تأمین امنیت مردم شریف ایران اسلامی شبانه روز تلاش می کنند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان اظهار کرد: نیروی انتظامی با بصیرت و هوشیاری کامل در برقراری نظم،آرامش و امنیت سطح کشور شهرها، روستاها و مرزهای مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر، به لزوم تحقق اقتصاد در کشور اشارکرد و گفت:حافظان نظم و امنیت با هماهنگی، همدلی، هم افزایی و تأمین امنیت در تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصاد نقش ارزشمندی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، به امنیت پایدار کشور اشاره کرد و افزود: امنیت اجتماعی و ارتقای احساس امنیت پایدار اقشار مختلف مردم مدیون مجاهدت‌های کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی است.

 روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: مجاهدت های هوشمندانه، مقتدرانه و مخلصانه کارکنان خدوم، شجاع و مسئولیت شناس این نیرو ترفندهای استکبار جهانی را خنثی کرده و امنیت را برای مردم ولایتمدار به ارمغان آورده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر به عرصه های فعالیت نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: حافظان نظم و امنیت ایران اسلامی با اقتدار ، شجاعت و صلابت در مقابله با بسترها و عوامل تهدیدگر امنیت اجتماعی، مرزبانی رویارویی با اشرار و قاچاقچیان و سایر توطئه ها دشمنان محکم ایستاده و تا رمز جان از انقلاب اسلامی پاسداری می کنند.

ارسال نظرات