فرمانده ناحیه سپاه شهرستان دشتی گفت: بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی امسال با همکاری شبکه دامپزشکی ۴۵ هزار طیور در برابر بیماری‌ها واکسینه کرده است.
کد خبر: ۹۱۸۲۱۱۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۲

به گزارش سرویس جهادی خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ علی غضنفری ظهر امروز در دیدار با رئیس شبکه دامپزشکی دشتی، اظهار داشت:  شبکه دامپزشکی در شهرستان تلاش‌های خوبی داشته است که خروجی آن را مشاهده می‌کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان امام رضا(ع) شهرستان دشتی با اشاره به اینکه اگر غذاهای ما از کیفیت و بهداشت لازم برخوردار نباشند، سلامت ما در خطر است، افزود: شاید شبکه دامپزشکی مجموعه‌ای گمنام باشد اما سلامت جامعه و افراد به عملکرد این مجموعه بستگی دارد.

وی با اعلام اینکه اقدامات خوبی در زمینه آموزش و اطلاع‌رسانی از سوی شبکه دامپزشکی انجام گرفته است، ادامه داد: گستردگی کار و  مأموریت دامپزشکی در سطح شهرستان می‌تواند در تولید و صادرات و اقتصاد  تأثیر داشته باشد.

غضنفری با اشاره به اینکه بسیج سازندگی سپاه آماده همکاری با شبکه دامپزشکی است،عنوان کرد: بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی امسال با همکاری دامپزشکی ۴۵ هزار طیور را در برابر بیماری‌ها واکسینه کرده است، همچنین در شش ماه گذشته  چهار طرح آموزشی برگزار کرده است که امیدواریم این تعامل همچنان ادامه داشته باشد.

 

ارسال نظرات