خبرهای داغ:
فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان گفت: جبهه دشمن امروز متزلزل است و جرأت مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد.
کد خبر: ۹۱۸۲۱۰۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، سرهنگ پاسدار محمد هاشمی‌پور در مراسم یادواره شهید آبروی محله شهید علی‌اکبر قبادپناه از شهدای مدافع حریم وطن اظهار داشت: امروز مدیون زحمات و جان‌فشانی‌های شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هستیم و این شهدا سرمایه‌های عظیم این کشور هستند.

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان اسوه‌هایی از صبر و استقامت هستند که در میدان نبرد حضور یافتند تا این انقلاب استوار بماند، افزود: انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته از یک نهال کوچک به یک درخت تنومند تبدیل شده است به همین دلیل دشمنان از انتشار افکار انقلابی در دنیا می‌ترسند.

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان با اشاره به شهادت 27 تن از لشکر امام حسین (ع) در حادثه تروریستی زاهدان بیان کرد: دنیا بداند استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایت‌کار هرگز موفق نخواهند شد با این‌گونه اقدامات وحشیانه ملت ایران را از آرمان‌های مقدس خود منصرف کنند.

وی با بیان اینکه با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همچنان دست به تخریب و توطئه علیه کشورمان می‌زنند، تصریح کرد: دشمنان برای مأیوس کردن ملت از نظام به ترفندهای مختلفی دست می‌زنند که انجام حرکات کور تروریستی یکی از این اهداف شوم آنها است.

هاشم‌پور با بیان اینکه اقدامات کور تروریستی نتیجه رشد و بالندگی، عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اقدامات تروریستی ناشی از ضعف دشمنان بوده تا از این راه به کشور ضربه بزنند و  مردم را از نظام دور کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نهال نوپایی بود که با خون شهدا بزرگ شده است، بیان کرد: دشمن از اینکه تفکر انقلابی، جهادی و مقاومت جمهوری اسلامی ایران در دنیا گسترش پیدا کند ترس دارد و به دنبال توطئه‌چینی علیه کشورمان است.

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم کسی به این درخت تنومند ضربه بزند، تصریح کرد: جبهه دشمن امروز متزلزل است و جرأت مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد، تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در طول این چهل سال به شكست منجر شده به همین دلیل دست به حركات تروریستی می‌زنند.

وی با تأکید بر اینکه امروز حوادثی نظام اسلامی را دچار چالش می‌کند بنابراین همه وظیفه داریم در مقابل این حوادث ایستادگی کنیم، خاطرنشان کرد: شهید قبادپناه در این مأموریت در دفترچه خاطرات خود نوشته بود «پایان مأموریت، خداحافظ» به او الهام شده بود که شهید می‌شود، این آخرین مأموریت او در زندگی بود.

هاشم‌پور با بیان اینکه مردم همواره پشتیبان انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل(ره) هستند، افزود: سپاهیان و بسیجیان برای تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب جانانه در صحنه حاضر هستند و برای كشور افتخار و عزت می‌آفرینند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها