خبرهای داغ:
به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سرخه؛

تعدادی از نوآموزان پیش دبستانی شاپرک‌ها با فرماندار سرخه دیدار کردند

فرماندار سرخه گفت: نسل کودک، نوجوان و جوان حق حیات دارند و باید برای حق حیات خود مبارزه کنند.
کد خبر: ۹۱۸۲۱۰۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، در این مراسم مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه ضمن تبریک روز جهانی کودک گفت: دنیای کودکی همیشه مورد توجه دین اسلام است و یکی از آموزه‌های دین ما این است که با بچه‌ها باید از باب رحمت، محبت و عطوفت وارد شویم.

وی با اشاره به اینکه نسل کودک، نوجوان و جوان حق حیات دارند و باید برای حق حیات خود مبارزه کنند بیان کرد: اگر شما کودکان خلاق، مودب، با نظم و قانون دان بزرگ شوید ایران چند سال بعد به مراتب قدرتمندتر و با مشکل کمتر خواهد بود.

در ادامه خدیجه حمزه رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سرخه بیان کرد: طبیعی است که در یک هفته نمی‌توان به همه چالش‌ها توجه کرد و این هفته فرصتی است برای برجسته‌سازی مفهوم ضرورت توجه به کودک و نوجوان تا بیشتر درک کنیم که کودکان وسیله‌ای برای شیرین کردن زندگی بزرگسالان نیستند بلکه بزرگسالان آینده اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۲۰ عنوان برنامه در هفته کودک در شهرستان سرخه اجرا می‌شوند گفت: برنامه‌های شاخص هفته کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عبارتند از: جشن با اداره بهزیستی، بازدید از نمایشگاه توسط دانش آموزان مدارس، دیدار با فرماندار شهرستان، اجرای تئاتر نمایش مداد رنگی، جشنواره قصه گویی استانی بین سنین ۳ تا ۱۲۰ سال که بیشترین برگزیدگان جشنواره استانی را سرخه به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره قصه گویی هر سال برگزار می‌شود گفت: این جشنواره شامل قصه ۹۰ ثانیه و قصه طولانی می‌باشد که سرخه یکی از شهر‌هایی است که قصه گو‌های بسیار خوبی دارد و از مدرسه شهید حسن بالای ۳۰ نفر قصه‌گو داشتیم. از این بچه‌های نوجوان دو نفر برگزیده به جشنواره استانی داشته ایم و همچنین آقای احسانی و آقای عین الکمال افرادی هستند که در بخش آزاد شرکت کرده‌اند و برگزیده استانی هستند و انشاءالله این افراد در طی دو روز به رقابت می‌پردارند.

حمزه افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همیشه با کودکان سروکار دارد و در خدمت کودکان و نوجوانان است، اما از ۱۳ تا ۱۹ مهر ماه به صورت پررنگ‌تر برنامه‌ها اجرا می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها