خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان همدان در گفتگو با «بسیج»:
سردار مجیدی گفت: شهید «همدانی» الگوی مناسبی برای همه اقشار مختلف جامعه است که نمونه بارز آن در سبک مدیریت و اداره کردن تشکیلات است که همیشه موفق بود.
کد خبر: ۹۱۸۲۰۸۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲

شهید «همدانی» الگوی مناسبی برای همه اقشار مختلف جامعه استسردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی»، اظهار داشت: شهید «همدانی» شخصی توانمند نه تنها در بحث نظامی، بلکه در تمام زمینه‌ها فعال بود.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های شاخص این شهید بزرگوار غافل نبودن از محرومین جامعه بود، گفت: این شهید بزرگوار به صندوق‌های مختلف مانند صندوق قرض الحسنه خیریه‌ها، مؤسسات خیریه و... خدمات‌رسانی می‌کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به مدیریت جهادی این شهید بزرگوار افزود: شهید «همدانی» در فعالیت‌های اجتماعی و راه‌اندازی تشکل‌های مختلف مردمی و مذهبی نیز مشارکت داشت.

وی در خصوص ویژگی‌های شخصیتی شهید «همدانی»، عنوان کرد: شهید «همدانی» الگوی مناسبی برای همه اقشار مختلف جامعه است که نمونه بارز آن در سبک مدیریت و اداره کردن تشکیلات است که همیشه موفق بود.

سردار مجیدی با تأکید بر الگوگیری مسئولان و مدیران از شهدا ابراز داشت: درسی که مدیران و مسئولین مملکتی می‌توانند از شهدا بگیرند، ساده‌زیستی و پاکدستی است.

وی در خصوص سبک زندگی شهید «همدانی»، بیان کرد: این شهید بزرگوار به مردم محروم بسیار عنایت داشت و بارها در کمیته امداد و برنامه‌های اردوگاه فجر شرکت می‌کرد و به کودکان بی سرپرست توجه داشته و همیشه جویای احوال آنان بود.

سردار مجیدی در پایان در خصوص نقش شهید «همدانی» در جبهه مقاومت در سوریه و نظر کشور سوریه قبل و بعد از شهادتش، ابراز داشت: نقش این شهید در نجات سوریه و جبهه مقاومت بسیار برجسته است چراکه اگر شهید «همدانی» نبود به طور قطع سوریه سقوط می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش شبانه روزی شهید «همدانی» بود که پیروز و نصرت عظیم را برای سوریه به ارمغان آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات