خبرهای داغ:
دبیر یادواره سردار شهید «همدانی» خبر داد

سردار «سلیمانی» سخنران چهارمین سالگرد شهادت سرلشگر شهید «همدانی»

دبیر یادواره سردار شهید «همدانی» از سخنرانی سردار «سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سرلشگر شهید «همدانی» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۲۰۸۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

سردار «سلیمانی» سخنران چهارمین سالگرد شهادت سرلشگر شهید «همدانی»بهرام دوست‌پرست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان همدان به ویژه شهید «همدانی» اظهار داشت: مراسم چهارمین سالگرد شهادت سرلشگر شهید «همدانی» روز دوشنبه 15 مهرماه همزمان با نماز مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنران این برنامه سردار «سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی است.

دبیر یادواره سردار شهید «همدانی» گفت: همچنین در حاشیه این مراسم از خاطرات سردار «همدانی» با قلم آقای صیفی‌کار و به روایت سردار مظاهری که جانشین شهید «همدانی» بود، در قالب کتاب «حدیث حاضر غایب» رونمایی می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های اجرایی این مراسم، عنوان کرد: برنامه با قرائت قرآن کریم، سرود ملی، پخش کلیپ آغاز شده و پس از خیرمقدم سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به شرکت‌کنندگان، گروه سرود نورالمهدی به اجرای سرود می‌پردازند و در ادامه سخنرانی و رونمایی از کتاب و مداحی را در برنامه داریم.

دوست‌پرست افزود: این مراسم با بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان همدان همراه است که با حضور خانواده‌های معظم و معزز این شهدا و حضور چشمگیر مردم همیشه در صحنه و انقلابی و شهیدپرور استان همدان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و... برای پوشش این مراسم حضور دارند تا مراسم باشکوه امسال را به اقصی نقاط کشور ارسال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات