خبرهای داغ:

تجلیل از پیشکسوتان تا برپایی میزخدمت به مناسبت هفته نیروی انتظامی در شاهرود+ تصاویر

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، برنامه های مختلفی از جمله دیدار با پیشکسوتان و تجلیل از آنان، برپایی مسابقه دوچرخه سواری و برپایی میزخدمت در شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۲۰۷۸
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، فعالیت‌های گسترده‌ای توسط نیروی انتظامی شهرستان شاهرود در گرامیداشت این هفته برگزار شده و می‌شود که از آن جمله می‌توان به اخبار ذیل اشاره کرد:
قناعت سفارش مردی که ۳۷ سال قبل ناجایی بود
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با دونفر از پیشکسوتانی که در سال ۱۳۶۱ بازنشسته شده اند دیدار و گفتگو کرد.
محمد بسطامی بازنشسته شهربانی در جملاتی پندآموز قناعت را مهمترین اصل در زندگی خود دانست و گفت: در ۳۰ سال خدمت صادقانه همیشه قناعت پیشه بودم وتوصیه من به شما این است که در بهارجوانی که توان و رمق هست به یاد خزان کهولت سن وسختی باشید.
کودکان پا به رکاب در شاهرود
به مناسبت هفته نیروی انتظامی همایش دوچرخه سواری فرزندان دختروپسرکارکنان انتظامی شهرستان شاهرود برگزار و نکته قابل توجه در این همایش این بود که همه شرکت کنددگان برنده شدند.
بازنشسته آئینه شاغل است
همایش تجلیل ازبازنشستگان نیرو‌های مسلح شهرستان شاهرود در تالار کوثر این شهرستان برگزار و به مناسبت هفته نیروی انتظامی از تعدادی از پیشکسوتان ناجا در شاهرود تجلیل بعمل آمد.
میز خدمت مسئولان انتظامی برای بامردم
سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود بهمراه جمعی از روسا و مسئولان انتظامی شهرستان ضمن حضور در مساجد، به سوالات ودرخواست‌های مردمی رسیدگی نمودند.
لازم به ذکر است هفته نیروی انتظامی از ۱۱ تا ۱۷ مهرماه هر سال با اجرای برنامه های متنوع در سطح کشور گرامی داشته می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها