خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: از ظرفیت و پتانسیل عظیم دانشگاه آزاد اسلامی برای دستیابی به قله های علم و دانش وساختن آینده خود استفاده کنید.
کد خبر: ۹۱۸۲۰۷۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳
به گزارش خبرنگار بسیج از شاهرود، در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود، ضمن خیر مقدم وگرامیداشت ایام اربعین امام حسین (ع) و یاران با وفایش، هدف از برگزاری مراسم استقبال از ورودی‌های جدید را آشنایی بیشتر دانشجویان با سلسله ضوابط و مقررات دانشگاهی، آشنایی با مسؤولان واحد و اطلاع از دستاورد‌ها و قابلیت‌های علمی، فرهنگی، تحقیقاتی و مالی واحد شاهرود معرفی کرد.
دکتر ابوالقاسمی فر در بخشی از سخنان خود با شبیه دانستن سرنوشت دانشجویان با شب‌های پرفضیلت قدر گفت: فصل جدیدی از زندگی تان را شروع کردیدکه هم ارزشمند است و هم زودگذر، لذا باید خیلی مواظب باشید و وقت خودتان را مدیریت کنید همین چند ترم سرنوشت و آینده شما را می‌سازد لذا از ظرفیت و پتانسیل عظیم دانشگاه آزاد اسلامی برای دستیابی به قله‌های علم و دانش وساختن آینده خود استفاده کنید.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد نظری، معاون فرهنگی و دانشجویی واحد نیز طی سخنانی ضمن عرض خیرمقدم و دعای خیر برای موفقیت‌های بیش از پیش دانشجویان در تمام عرصه‌های زندگی، پیرامون مدیریت زمان و استفاده بهینه از فرصت‌ها با استناد به آیات و روایات سخن گفت و خاطر نشان کرد: کسی که دنبال کسب علم قدم بر می‌دارد در حقیقت بربال ملائک قدم می‌گذارد.
وی ضمن بیان توضیحات در خصوص بخش‌های مختلف این معاونت، به دعوت از دانشجویان در خصوص مطالبه گری از مسئولین واحد پرداخت و خواستار مشارکت دانشجویان در برنامه‌های آموزشی و فرهنگی دانشگاه شد و از دانشجویان خواست در علم آموزی و تحصیل دانش، حرکت مداوم و پویش توآم با نشاط را جایگزین سکون و رکود نمایند.
همچنین در این مراسم سایر اعضای هیات رئیسه دانشگاه، ضمن خیرمقدم به دانشجویان ورودی جدید، در خصوص نحوه پرداخت امور شهریه، وام‌های دانشجویانی، تبیین مقررات و ضوابط آموزشی و همچنین نحوه تعامل با روابط عمومی دانشگاه با ایراد مباحث خود به دانشجویان راهنمایی لازم را انجام دادند.
این مراسم که با حضور حداکثر دانشجویان در تالار سلف سرویس این واحد شروع گردید با پخش کلیپ از دانشگاه و پذیرایی به کار خود پایان داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها