خبرهای داغ:
امام جمعه شاهین‌دژ:

جنگ تمام عیار اقتصادی علیه کشورمان راه افتاده است

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: نظام سلطه جنگ تمام عیار اقتصادی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته است.‌
کد خبر: ۹۱۸۲۰۶۸
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸

 حجت الاسلام حسین فصیح‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: نظام سلطه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جنگ تمام علیه اقتصادی راه انداخته است، بنابراین باید آحاد مردم در این زمینه پای کار باشند.

امام جمعه شاهین دژ به بحث اقدامات نظام سلطه که جنگ تمام عیار اقتصادی را به وجود آورده است اشاره کرد و افزود: بایست بیدار باشیم همانطور که پدر و پسر، پیر و جوان و روحانی وارد جنگ سخت شدند، رشادت‌ها و حماسه‌ها آفریدند، امروز نیز بایست با عمل به پیام‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص اقدامات در قبال تحریم‌ها به نحو شایسته عمل کنیم.

وی ادامه داد: مهمتر اینکه دستگاه قضا بایست با چشمان بیدار تمامی جوانب اقتصادی کشور را تحت نظر داشته باشد که از زمان حضور حجت الاسلام رئیسی شاهد بررسی پرونده های اقتصادی هستیم و دومین کار قوه قضائیه بایست حمایت از فعالیت‌های اقتصادی باشد.

فصیح نیا از مسئولین شهرستان گله کرد و گفت: بایست بررسی شود چه تعداد کارخانه در شهرک صنعتی شاهین دژ در حال فعالیت و چه تعداد در حال رکود و تعطیل هستند و حتی کسانی که وام‌های کلان گرفته اند و در بحث چرخه اقتصادی بکار نبسته‌اند بایست شناسایی شده و به طور جدی با آنها برخورد شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار