مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک:

پیاده روی اربعین حسینی محل رویش انسانهای تمدن ساز است

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک سپاه ناحیه اراک گفت: این راهپیمایی می‌تواند زمینه ساز تحقق هدف نهایی اسلام یعنی تشکیل تمدن عظیم و نوین اسلامی باشد.
کد خبر: ۹۱۸۲۰۵۵
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی گفت: مسیرهای راهپیمایی اربعین محل رویش انسان هایی است که خود را برای سربازی در مسیر تمدن نوین اسلامی آماده می کنند.
وی افزود: این تمدن به نیروهای جوان نخبه و با انگیزه نیاز دارد همین هایی که با پای پیاده از نجف اشرف تا کربلا را با انگیزه الهی طی می کنند و پایان سفرشان حضور در ملجاء امام و اعلام بیعت با ایشان است در واقع نوعی مهاجرت نمادین از خود ، به سمت امام را به نمایش می گذارد.
ایشان با بیان اینکه این راهپیمایی میتواند زمینه ساز تحقق هدف نهایی اسلام یعنی تشکیل تمدن عظیم و نوین اسلامی باشد گفت: همچنین حرکت مداوم و جدی به سوی تحقق این تمدن باشد.
وی با تأکید بر اینکه عظمت اربعین حسینی ریشه در حرکت عظیم حضرت سیدالشهدا(ع) دارد افزود: و این پیاده روی قطعاً تمرین و مقدمه ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) است.
قادری در این خصوص تصریح کرد: پیاده روی اربعین حسینی و تجمع عاشقان و دلدادگان به امام حسین(ع) در روز اربعین فخر دنیای اسلام است.
وی اظهار داشت: این حجم از حضور میلیونها زائر اباعبدالله الحسین(ع) در پیاده روی اربعین حسینی معجزه قرن است و باید این گفتمان در جهان طنین انداز شود.
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک در پایان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و دشمنان گفتمان عاشورایی مقاومت و پایداری با فضاسازی و شبهه افکنی درصدد ضربه زدن به عظمت پیاده روی اربعین حسینی هستند اما این کارشکنی ها خللی در اراده مشتاقان این حرکت بی نظیر ایجاد نخواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار