فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

بیانات رهبر انقلاب مسیر ادامه کار کنگره شهدای استان مرکزی را مشخص کردند

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری مسیر را برای ادامه کار کنگره نقش امام(ره) در دوران دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی روشن کردند، گفت: امروز رسالت‌مان این است که کار را با قوت ادامه دهیم.
کد خبر: ۹۱۸۱۹۹۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در اولین جلسه دومین ستاد کنگره نقش امام(ره) در دوران دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: خدا را شاکریم که توانستیم قدم اول را با کمک سایر دوستان برداریم و با همه کاستی های موجود، از دیدگاه دیگران کار بسیار خوب بود.

کریمی اظهار کرد: هر کار بزرگی قطعاً اشکالاتی دارد ولی کلیت کار و بیش از ۹۹ درصد کاری که در راستای کنگره شهدای استان انجام شد مورد قبول واقع شد و امیدواریم در راستای رضایت امام، شهدا و مقام معظم رهبری نیز باشد.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که مقام معظم رهبری به عنوان نائب امام زمان(عج)از اقدامات انجام شده خوشحال شدند و تشکر کردند و این بهترین دستمزد و پاداشی بود که به امت حزب الله استان مرکزی و کلیه دست‌اندرکاران داده شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه اولین چیزی که شهدا به ما درس می دهند وحدت است افزود: در روند برگزاری کنگره شهدای استان نهایت وحدت و همدلی را با کلیه مجموعه استان مرکزی از جمله ائمه جمعه و سایر دستگاه های دولتی و غیر دولتی انجام دادیم.

کریمی اظهار کرد: کلام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه استان مرکزی مرکز شهادت است کلام بسیار عمیق و مهمی است که باید بر روی آن کار انجام شود.

وی ادامه داد: اردوهای هفت اقلیم وقتی برای مقام معظم رهبری تبیین شد برایشان بسیار جذاب و دلنشین بود و از این کار ارزشمند بسیار خوشحال شدند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری مسیر را برای ادامه کار کنگره نقش امام(ره) در دوران دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی روشن کردند گفت: امروز رسالتمان این است که کار را با قوت ادامه دهیم.

کریمی اضافه کرد: اولین کار مهمی که باید در این ایام انجام دهیم این است که از هر اجلاسیه و کمیته نقاط مثبت و ضعف ها را در بیاوریم. پیشنهاد می شود یک فراخوان عمومی برای ارائه پیشنهادات و انتقادات کلیه مردم از اقشار مختلف داده شود و در کنار این فراخوان نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم.

وی با بیان اینکه تهیه ۶۲۰ جهیزیه برای نیازمندان اقدامی مثبت در جهت لبیک گفتن به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان بود گفت: دقیقاً یک روز پس از بیانات ایشان در دیدار با فرماندهان ارشد سپاه این اتفاق مبارک رقم خورد و باعث شد فضای جامعه را به کلی عوض کرد.

کریمی بیان کرد: اینجا نتیجه می گیریم که برخی از اوقات انسان ها تنها ابزار تحقق وعده های خداوند هستند و خدا را شاکریم که عنایات خداوند همواره پشتیبان ستاد کنگره و برنامه های ذیل آن بوده است که ما این عنایات را به وضوح در روند کار مشاهده کردیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: در اولین فرصت تجلیل از کلیه دست‌اندرکاران برگزاری کنگره انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات