همزمان با هفته نیروی انتظامی همایش طلایه داران همیار پلیس با حضور مسئولین شهرستان و همیاران پلیس در فرهنگسرای باران سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۱۹۷۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، محمد محرابی فرماندهی انتظامی شهرستان سرخه در حاشیه برگزاری این همایش در گفتگو با خبرنگاران گفت: طرح همیار پلیس با مشارکت دانش آموزان دوره ابتدایی، با هدف کاهش تلفات نیروی انسانی و تصادفات جاده‌ای اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه با اشاره به این که ۱۲۰۰ همیار پلیس در سطح شهرستان در حال همکاری با مجموعه نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی هستند ابراز داشت: این طرح از سال ۸۶ با مشارکت نیروی انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی و معاونت اجتماعی و وزارت آموزش و پرورش شروع شد که از این ۱۳ سال بیش از ۶ الی ۷ هزار تلفات جانی کاهش یافته است.

سرهنگ محرابی عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت همیاران پلیس ۳۰ درصد کاهش تصادفات فوتی داشته ایم که امیدوارم اجرای این طرح با کمک رسانی سایر دستگاه‌ها در موضوع مربوط به ترافیک این رقم به پایین تربن حد خود برسد.

فرماندهی نیروی انتظامی افزود: همیاران پلیس زیر هشت سال دارند که بهترین شرایط سنی را دارا می‌باشند که با توجه به حس مسئولیتی که در درونشان ایجاد شده، قطعا می‌توانند در رفتار و رانندگی والدین خود هنگام سفر تاثیر گذار باشند.

همچنین در این همایش از دانش آموزان برتر در حوزه ترافیک تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها