خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد:
رحمانی گفت: آینده جامعه ما از مسیر مدرسه عبور می کند. اگر طالب آینده بهتر هستیم و فردایی توام با آرامش و امنیت را می خواهیم باید در مدرسه به جایگاه خود توجه کنیم
کد خبر: ۹۱۸۱۹۳۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک همزمان با چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی با حضور سرهنگ حسن پور رئیس پلیس راهور قزوین، خیراله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و جمعی از دانش آموزان دوره ابتدایی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

خیراله رحمانی در این مراسم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بیان کرد: آنچه امروز به نام امنیت در جامعه جاری است، به برکت خون پاک شهدا و تلاش پلیس خستگی ناپذیر جامعه در راستای ایجاد امنیت و آرامش است.

وی گفت: امروز 16 هزار فرهنگی و 250 هزار دانش آموز در استان امنیت موجود در مدرس و مسیر مدارس را مدیون پلیس زحمت کش، هوشمند و مقتدر استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: آینده جامعه ما از مسیر مدرسه عبور می کند. اگر طالب آینده بهتر هستیم و فردایی توام با آرامش و امنیت را می خواهیم باید در مدرسه به جایگاه خود توجه کنیم.

رحمانی عنوان کرد: اگر مدرسه خوب و دانش آموز خوب داشته باشیم فردای بهتری خواهیم داشت. دانش آموزان امروز در مدرسه برای زندگی بهتر تلاش می کنند و همایش امروز برای عمل به توصیه های پلیس جهت آینده ای با امنیت بالا است.

وی افزود: امروز در مدارس به دنبال ایجاد فردایی بهتر برای دانش آموزان هستیم و اگر دانش آموزان بیاموزند چگونه زندگی کنند مطمئنا آینده جامعه به دست مدیران هوشمند اداره خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریج کر: زیبنده جامعه اسلامی ما نیست که در طول سال چندین هزار نفر در جاده ها به دلیل عدم توجه به قوانین رانندگی و براثر تصادف جان خود را از دست می دهند.

رحمانی گفت: امروز اگر بخواهیم پلیس آرامش و امنیت را در جامعه ارتقا دهد، باید فرهنگ سازی کنیم و شما دانش آموزان می توانید عامل به این امر باشید. جامعه توسعه یافته امکان پذیر نیست مگر اینکه فرزندان آن جامعه و هر قشری در نقش خود، مسوولیتش را به خوبی ایفا نمایند.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها