با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسر مشهد انجام شد؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسر مشهد با خانواده شهید حسین لزگی دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۸۱۹۲۱
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به منظور پاسداشت مقام شهدا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسر مشهد مقدس به همراه جمعی از پرسنل و حجت الاسلام مرتضوی امام جماعت مسجد محل با خانواده شهید حسین لزگی دیدار کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسر مشهد با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و شنیدن دغدغه‌های آنان یک وظیفه است، گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و افتخار این مرز و بوم هستند و در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام تنها با اسلام فکر می‌کردند و اسلام، استعداد و نبوغ ایرانیان را، هم به خودشان و هم به جهانیان نشان داد.

سرهنگ محمد قاصدی بیان داشت: اگر این شهداء از خودگذشتگی و رشادت و ایثار را نداشتند ما الان برده و غلام متجاوزان و مستکبران دنیا بودیم، در هشت سال دفاع مقدس ما تنها با یک کشور نجنگیدیم بلکه از همه کشور‌های عربی و غیر عربی اسیر داشتیم و برای صدام حسین خائن می‌جنگیدند.

در این دیدار همسر شهید لزگی به بیان خاطره‌ای پرداخت و گفت: بعد از شهادت همسرم بسیار بی تابی و بی قراری می‌کردم که با واکنش برادرم مهدی مواجه می‌شدم و همیشه می‌گفت باید افتخار کنی، نباید گریه و بی تابی کنی تا عامل سو استفاده دشمن نشویم و دشمن شاد بشه.

همسر شهید عنوان کرد: طی یکی از روز‌ها برادرم مهدی آقا آمد منزل ما و گفت: فردا بعد نماز صبح آمادگی داشته باشی قراره با هم جایی بریم. این همسر و خواهر شهید عنوان کرد: تا صبح خوابم نبرد که مهدی چه برنامه‌ای قراره داشته باشه تا اینکه صبح شد و با ماشین من رو به یکی از میداین شهر مشهد برد و گفت قسمت خواهران باش بعد مراسم میام دنبالت.من کنجکاو تا اینکه دیدم پنج یا شش جوان و مرد میانسال آوردن و به جرم قاچاق و قتل اعدام کردن. حالم منقلب شده بود که با صدای دادشم مهدی بخود آمدم که می‌گفت: می‌بینی خواهر مرگ حقه، اما شهادت کجا و اعدام کجا بقول شاعر این کجا و آن کجا، پس همیشه قدر دان باش و برای منم دعا کن که شهید بشم.

این همسر شهید افزود: بعد ده روز از شهادت شوهرم، برادرم مهدی به آرزوش که شهادت بود رسید.

در پایان این همسر شهید تنها آرزو و خواسته خود را دیدار با رهبری انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله) عنوان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها