خبرهای داغ:
معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت:دشمنان انقلاب اسلامی فرهنگ و اقتصاد کشور را هدف قرار داده‌اند و کشور در حال نبرد تمام عیار اقتصادی با دشمن است .
کد خبر: ۹۱۸۱۹۰۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معاون پارلمانی رییس جمهوری روز شنبه در مراسم افتتاح شرکت شوفاژکار تاکستان گفت: رسانه‌های دشمن به دنبال بی‌اثر کردن برنامه‌های فرهنگی نظام و انقلاب هستند و همه باید تلاش کنند تا خط مقدم دشمن در رسانه شکسته شود.


حسینعلی امیری به اعتراضات دی ماه ۹۶ اشاره کرد و گفت: دشمن خیلی تلاش کرد که از طریق رسانه به ارزش‌های انقلاب اسلامی آسیب بزند، اما مردم در چهل سالگی انقلاب اسلامی این توطئه را خنثی کردند که نشان از جنگ فرهنگی است.


وی به جنگ اقتصادی علیه کشور اشاره کرد و گفت: کشور در حال نبرد تمام عیار اقتصادی با دشمن است و در جبهه مقابل، وزارت خزانه داری آمریکا قرار دارد که همواره با ایجاد تنگناها و مشکلات اقتصادی، ارتباطات بانکی و مالی کشور را با خلل مواجه می‌کند.


این مسئول با اشاره به حمایت‌های مالی دولت از واحدهای صنعتی نیمه تمام، گفت: دولت در پرداخت تسهیلات به صنایع، واحدهای بالای ۸۰ درصد پیشرفت را در اولویت قرار داده است و باید همه دستگاه‌ها متوجه باشند که راه حل برون رفت از مشکلات تکیه بر توان داخلی است.


معاون پارلمانی رییس جمهوری بر اجرای طرح‌های آب و خاک در کشور تاکید کرد و گفت: اهمیت دادن به این طرح‌ها مشکلات زیست محیطی را در کشور حل می‌کند و همچنین توسعه کشاورزی را سرعت می‌بخشد.


او با بیان اینکه تولیدکنندگان و صنعتگران در جامعه جهاد می‌کنند، اظهار داشت: بیشتر مشکلات صنعتی کشور به خاطر افزایش قیمت تمام شده محصولات و نبود مواد اولیه است که باید حمایت‌های لازم مسئولان در این زمینه صورت گیرد.


شرکت شوفاژکار تاکستان با هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در زمینه تولید انواع پکیج، دیگ‌های چودنی فولادی و آبگرمکن‌های دیواری فعالیت داشته و برای ۳۶۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

 

1010/د30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها