درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزارشد؛
نشست هم اندیشی و هم افزایی مسئولین قضایی،حقوقی، ادارات و نهادهای انقلابی استان در سالن جلسات فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۱۸۷۵
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

 به گزارش سرویس حقوقدانان خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری فرمانده سپاه استان در این نشست گفت: طرح هر مسجد یک حقوقدان در راستای اعتلای بسیج و پویایی هر چه بیشتر مساجد و پایگاه های بسیج انجام خواهد شد.

سردار اکبری تصریح کرد: از جمله موضوعاتی که حقوقدانان بسیجی در این طرح انجام خواهند داد مشاوره و آموزش مبانی حقوقی در مساجد و پایگاه های بسیج می باشد.

فرمانده سپاه استان تأکید کرد: با مشاوره حقوقی به پایگاه ها و محله های مسجد محور می توان از بروز اختلافات حقوقی جلوگیری و در مواردی هم که اختلاف به وجود آمده می توان اختلافات را به حداقل رساند و از منجر شدن آن به جرم جلوگیری نمود.

وی گفت: در این طرح قرار نیست کارهای موازی با موسسات و سازمان های حقوقی صورت بگیرد بلکه  هدف از اجرای این طرح ارتقاء سطح دانش عمومی به مبانی حقوقی در راستای کاهش بروز جرم در جامعه می باشد.

در این نشست اساتید دانشگاه، قضات، وکلا و فعالین رشته حقوق به ارائه دیدگاه های خود در خصوص راه های اجرای هر چه بهتراین طرح پرداختند.

شایان ذکر است: سازمان بسیج حقوقدانان استان با عضویت بیش از 600 نفر از تحصیل کردگان رشته حقوق در تلاش است با هم اندیشی و اجرای طرح های حقوقی موثر، نقش ویژه ای در ایجاد جامعه ای عاری از جرم داشته باشد.

ارسال نظرات