دکتر عالی: یکی از دلایل حل معضلات و مشکلات کارخانجات و مراکز کار و تولید توسط بسیج کارگران و کارخانجات، پیگیری دلسوزانه و مکرر برای به سرانجام رساندن و حل مشکل جامعه کارگری و کارفرمایی بوده است که الحمدلله و به فضل خداوند موفق بوده است.
کد خبر: ۹۱۸۱۶۲۵
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، دوره توانمند سازی مسئولین و فرماندهان رده های بسیج کارگران و کارخانجات کشور در مشهد مقدس برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور هدف از برگزاری این دوره را، توانمندسازی مسئولین و فرماندهان رده های بسیج کارگران و کارخانجات کشور در افزایش تعامل با سازمان ها، ادارات و نهادهای مختلف برای رفع موانع تولید و اجرای برنامه های بسیج در حوزه های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی بیان کرد.

 

دکتر عالی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سخنانی گفت: مهم ترین برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال 98، "رونق تولید" است، برای رسیدن به رونق  تولید باید در ضمینه های مختلف به خودکفایی برسیم.

رییس هیات عامل سازمان ایدرو افزود: پتانسیل های زیادی در استان برای رسیدن به خودکافایی و تحقق رونق اقتصادی و تعمیق ساخت داخل وجود دارد که باید گام هایی در این راستا برداشته شود.

دکتر عالی گفت: در راستای تحقق شعار سال که توسط رهبر انقلاب اسلامی سال "رونق تولید" نام گذاری شده است، گام های خوبی در حوزه خودرو و صنایع معدنی برداشته شده است.

وی در ادامه افزود: بسیج کارگران و کارخانجات، توانمندی های استان ها را شناسایی و به ما اعلام کند تا بتوانیم برای رسیدن به "رونق تولید" و تولید هر چه بیشتر داخلی از آنها استفاده بهینه کنیم.

عالی ضمن اشاره به حضور مسئولین بسیج کارگران و کارخانجات استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: این سازمان با تلاش و دست های خالی و بدون هزینه مالی، مورد های زیادی از معضلات کارخانجات و مراکز کار و تولید استان ها را حل نموده است.

ایشان بر این نکته تاکید کردند که: یکی از دلایل حل معضلات و مشکلات توسط بسیج کارگران و کارخانجات، پیگیری دلسوزانه و مکرر برای به سرانجام رساندن و حل مشکل جامعه کارگری و کارفرمایی بوده است که الحمدلله و به فضل خداوند موفق بوده است.

این دوره با حضور فرماندهان حوزه ها و مسئولین بسیج کارگران و کارخانجات استان ها ، حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی،سردار غلامی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین،دکتر عالی  معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان ایدرو، مهندس زالی دبیر کارگروه ملی رفع موانع تولید کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات