خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان بیان کرد

تبریک هفته ناجا و غبارروبی مزار شهدا در هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: هفته نیروی انتظامی را بر نیروهای پرتلاش حریم ولایت و حافظان نظم، امنیت و آرامش و مخصوصا فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان هندیجان تبریک می گویم که دراین باره تعامل و همکاری خوبی بین نیروهای سپاه و بسیج و انتظامی در شهرستان هندیجان برقرار است.
کد خبر: ۹۱۸۱۶۰۶
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در شب جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: نیروی انتظامی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری در تمام صحنه ها حضور خوب دارند که در راه حفظ امنیت شهدای والامقامی را تقویم انقلاب نموده اند و همچنین در گشت های محله محور و رضویون ودیگر برنامه ها تعامل خوبی بین سپاه، بسیج و انتظامی در شهرستان هندیجان وجود دارد.

وی افزود: نیروی انتظامی در هر شرایطی در راه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و کالا ودیگر بی نظمی پای کار هستند و با توکل برخدا شبانه روز فعالیت خوبی برای آرامش مردم جامعه انجام می دهند که دراین باره سپاه و بسیج همکاری دارد و هر جا لازم باشد انجام وظیفه خواهد داشت.

وی با بیان غبارروبی مزار شهدا در هندیجان گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی، مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای هندیجان از طرف انتظامی هندیجان همزمان با سراسر کشور همراه با دعوت از نیروهای سپاه و بسیج و خانواده های معظم شهدا و امام جمعه و دیگر مسئولان محلی به شایستگی برگزار شد‌.

درادامه گزارش به مناسبت هفته نیروی انتظامی، جانشین فرمانده انتظامی هندیجان ضمن تبریک هفته ناجا از همکاری خوب و تاثیرگذار سپاه و بسیج در تمام برنامه های انتظامی و مخصوصا گشت های رضویون و محله محور تقدیر و تشکر کرد و بر ادامه همکاری و تعامل تاکید داشت .

سرهنگ بزرگمهر جانشین فرمانده انتظامی هندیجان اظهار داشت: سپاه و بسیج و دادگستری و دادستانی و شورای تامین ضمن همکاری خوب همیشه در کنار انتظامی هندیجان هستند که در این باره دوتن و ۴۲۴کیلو گرم مواد مخدر کشف و ۸۱ نفر قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان هندیجان دستگیر شدند که همچنان اینگونه خدمات امنیتی با تمام قوا ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها