خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه غربی‌ها‌ ام‌الفساد قرن هستند، گفت: بر کسی پوشیده نیست که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرزدار انواع مسائل اجتماعی جامعه است.
کد خبر: ۹۱۸۱۵۹۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان جنوبی ضمن تبریک ویژه هفته نیروی انتظامی گفت: بر کسی پوشیده نیست که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرزدار انواع مسائل اجتماعی جامعه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اسلام بر روی همه چیز نظر دارد، عنوان کرد: هرگونه ظلم و انحراف و بی قانونی مسئولان هیچ ربطی به اصل نظام و اسلام ندارد.

 وی ادامه داد: در اسلام همه چیز از حق یک حشره تا حقوق بین الملل رعایت شده و امروزه متاسفانه یکی از مسائلی که در مسلمانان وارد شده این است که خودشان از خودشان بی خبر هستند و تحت تاثیر وحشی گری های غربی ها قرار دارند‌.

 آیت الله عبادی با بیان اینکه یکی از شاخصه های تمدن این است که انسان آگاه و متعهد باشد، افزود: دشمنان پایبند به هیچی نیستند و آنها بر اساس منافع شخصی خود سخت‌گیر هستند اما اگر جایی منافع آنها تامین نشود هیچ تعهدی ندارند و عامل فساد در جامعه می شوند.

 امام جمعه بیرجند گفت: غربی ها ام الفساد قرن هستند، چراکه وقتی پای استعمار از ۲۰۰ سال قبل در کشورهای اسلامی باز شد هیچ چیز را سالم نگذاشتند و نفوذ فرهنگ بیگانه جوانان را بی ادب و مسیر آنها را منحرف می کند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز دشمنان در فضای مجازی برای آلوده کردن جوامع بشری از هیچ جنایتی فرو گذار نمی کنند و آنها قانون، عقل و فطرت ندارند.

 وی با بیان اینکه مرزهای امانت، صداقت، اعتماد و اخلاق درحال در هم شکستن است، گفت: نیروی امین و مقتدر انتظامی جمهوری اسلامی ایران از مسئولیت‌های مختلف که بر دوش دارد بخش قابل توجهی مربوط به مرزهای اجتماعی است و بسیاری از فعالیت ها و اقدامات پلیس از مصادیق امربه معروف و نهی از منکر بوده و این ارزشمند و مایه ی افتخار است و باید خانواده، مدارس، حوزه و دانشگاه نیز برای حفظ فرهنگ جامعه تلاش کنند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: در کنار زحمات نیروی انتظامی امید است تا دیگران نیز برای حفظ فرهنگ جامعه کار و جامعه را هوشیار و بیدار کنند و از بیماری های فرهنگی غرب نیز فاصله بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها